16.Bölüm

57 9 0
                                    

MSMSveiB hesabımızı takip ederseniz sevinirim! MSsezr ile birlikte bir hesap açmaya karar verdik ve ortak bir hikaye yayınlıyoruz desteğinizi bekliyoruz bizi yalnız bırakmayacak herkese teşekkürler 😊:):)

Ahmet: N-ne demek hayır?!

İlkem: Ben seninle çıkmam.

Ahmet: Neden?

İlkem: Ben seninle yaşarım be ne çıkması!

Ahmet kahkaha atıp ona sarılır.

Ahmet: Yani bu evet mi oluyor?

İlkem: Evet.

Ahmet: O zaman hastaneden çıkışını kutlamamız için yapmaya ne dersin? Yarın akşam?

İlkem: Ama eve geç döneme ki?

Ahmet: O zaman akşam yemeği yeriz hem ne olacak ki? Saat sekiz, sekiz buçuk gibi de evde olursun.

İlkem: Peki. Olur. Olayları duydum ilk senden şüphelenmişler?

Ahmet: Ama sonra çıktım. Sorun değil hem sana bunu benim yapacağımı düşünmeleri çok saçma. Sana zarar vermem bunu biliyorsun değil mi?

İlkem: Biliyorum tabiki.

Ahmet: Sen yatarken Umutcan aradı. Fransadalar.

Görüntülü ararlar.

Umutcan: İLKEM! Nasıl oldun!

Semra: Ver şunu!! İLKEM SANA NE OLDU!?!?

Berna: NE OLDUĞUNU AHMET ANLATTI YA ZATEN VER ŞU TELEFONU!! İYİ MİSİN NE ZAMAN ÇIKACAKSIN!!!

Onlar kavga ederken ses yere düşen telefonu kaldırır.

Ses: Kabalık oldu.

İlkem: Sorun değil.

Ses: Umarım daha iyisinizdir?

İlkem: Evet şu an çok daha iyiyim! İki saat içinde çıkıyorum burdan.

Ses: Harika!

Herkes onun arkasından telefonu izliyordur.

Umutcan: Ne yapalım biliyor musun? Çıkışını kutlamak için biz gelelim üç güne oradayız 4.gün akşamı kutlarız nasıl olsa artık yaz tatilindeyiz!!

Semra: Bence biraz bekleyelim tam İlkemin Doğum gününe denk gelsin!

Umutcan: Mantıklı! 

Berna: Ama bir gün erken gidersek Ahmete yetişiriz?

Umutcan: O da mantıklı?

Ses: O zaman 4 gün sonra gidin en azından İzmir'de tatil yapmış olursunuz! Tam Doğum günlerine denk gelmek zorunda değil.

İlkem: Hem Seda'nınkini de kutlarız!

Semra: O kim? SENŞN BENDEN BAŞKA ADI SE İLE BAŞLAYAN ARKADAŞIN MI VAR!?!?

İlkem: HAYIR! O DA 16 TEMMUZ DOĞUMLU!!! Gizemin arkadaşı ama iyi kalpli bir kız.

Semra: Hı peki!

Berna: Küstü mü?

Umutcan: Evet küstü ama barışır merak etme! Ahmet , İlkeme iyi bak! Sonra görüşürüz!

Telefonu kapatırlar.

İlkem: Ne kadar şanslıyım. Sahilin karşısında bir okulda okuyacağım. Arkadaşlarım beni çok seviyor ayrıca seninle tanıştım. Allah bir yerden alıyor bir yerden veriyor gerçekten. Ama keşke onu almasaydı işte...

Ahmet: Hadi ama. Üzülme diyemem Haklısın bu konuda ama şu an seni izleyip belki gurur duyuyorlardır?

İlkem: Ne için?

Ahmet: Tıp Fakültesi sınavını kazandın? Gizemle başa çıkıyorsun. En önemlisi hayla yaşıyorsun!

İlkem: Teşekkür ederim. Beni çok önemsiyorsun.

Ahmet: Çünkü bana destek oluyorsun ve yanımdasın. Seni seviyorum.

İlkem: Bende seni.

Ahmet: Yarın akşam seni alırım o zaman. Saat 6 gibi nasıl?

İlkem: Çok iyi olur. Hiç canım yanmıyor ama krem sürüyorlar bu ne işe yarıyor?

Krem kutusunu gösterir.

Ahmet: Buuuuu... yok daha o kadar Tıp bilmiyorum ama içindekiler... her halde yara açılmasın diyedir.

İlkem: Umarım iyi olur senin şuben de A değil mi?

Ahmet: Ama bu önemli değil ben sizden bir sınıf üstte olucam nasıl olsa?

İlkem: Doğru... neyse bir anlık heyecanlanmıştım.

Ahmet: Keşke aynı sınıfta olsak ama... şöyle düşün A şubesinde öncelikli öğrenciler olur.

KORKU GEZİSİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin