15.Bölüm

65 10 6
                                    

Gözlerini yavaş yavaş araladığında kendini bir sandalyeye bağlı bulur.

İlkem: ÇIKARIN BENİ! KİMSE YOK MU?

Melis: Ben varım!

İlkem: Offf...

Melis: Offf ya! Sen neden burnunu sokuyorsun ne güzel intihar olarak kapatılmıştı konu!

İlkem: Beyaz kedin olması benim suçum mu?

Melis: O kedi değil! Minnak! Şimdi bunu araştırdığını söylediğin biri var mı SÖYLE!!!

İlkem: Hayır!

Melis: SÖYLE!!

İlkem: Yahu HAYIR!!! Yani kimse yok!! İnsanların bana deli demesine göz yumamam!!!

Melis: İyi o zaman seni halletsem yeter! MİNNAK!

Tek göz bandı olan pofuduk tüylü kedi ağzında bıçakla gelir.

Melis: Hazır ol sadece 3 Saniye sürecek... gerçi can çekişmen falan 8 dakika alabilir. Bir, iki hey bir dakika bu benim portakal bıçağım!

İlkem: Adam kesme bıçağın mı var?!?

Melis: Hayır kasap bıçağım var. Bekle geliyorum. Şu portakal bıçağını da şöyle koyıyım.

İlkem: AĞĞ! Koymak mı o be bacağıma sapladın resmen AAAAAAH!!! Acıyor! Tam kemiğe denk geldi.

Melis: Bekle sen bekle...

Bu sırada:

Sadık: Evet odasına çıktı bir daha da görmedik.

Gizem: Ama kendinizi fazla yormayın yani! İkiniz gücünüz vardır masumları korumaya devam ama ölmüşe de çare yok.

Sadık: Gizem!?!

Gizem: İyilikleri için.

Polis: Merak etmeyin en yoğun şekilde aramaya başlıcaz! Yeğeninizin başka bir tanıdığı var mıyıdı bu civarlardan?

Sadık: Gizem vardı işte sonra Merve, Seda , Emre ve Ahmet.

Polis: Peki.

Arkasındaki bayan polise döner.

Polis: Önce oğlanların yerlerini bulup sorguya çekin sonra Merve ve Seda'ya bakarız onun dışında Gizemi de sorguya alın.

Gizem karakola gider evdekilerle.

Polis: Siz Teyzesisiniz? Aklınızda bir şeyler var mı?

Teyzesi: Anne babasını yakın zamanda kaybetti psikolojik açıdan çok sarsıldı yavrucak!!! Kendine bir şey yapmış olmasın!?!

Polis: Peki şüphelendiğin biri var mı?

Teyzesi: Yok...

————————————

Polis: Sadık Bey? Eniştesisiniz?

Sadık: Evet.

Polis: Sizce ne olmuş olabilir?

Sadık: Bilmem. Yaşadıklarına karşı yine de hep gülmeye çalışırdı. Pek arkadaşı yoktu ama olanlarla çok iyiydi. Kendine zarar vermez! Muhakkak biri bir şey yapmış olmalı!

Polis: Aklınızda biri var mı?

Sadık: Emin değilim ama Ahmet denen arkadaşı ile ilginç bir samimiliği vardı yanındayken hep tedirgin oluyordu.

Polis: Peki.

———————————

Polis: Sanırım pek iyi bir aranız Yok hatta ondan nefret ediyorsun?

KORKU GEZİSİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin