O gün okulun son dersinde.
İlkem dersteyken acil lavaboya gider. Çıkınca devrilme sesi gibi bir ses duyar yan kabinden kapıyı tıklatır.
İlkem: İyimisiniz acaba? Kimse var mı?
Kapı kilitlidir İlkem cebindeki anahtarı çıkarır kapının döndürmeli kilidine tornavidaymış gibi batırıp çevirince kapı açılır karşısında bir öğrencinin cesedini bulur çığlık atar. Etraftan duyan öğretmenleri gelir.
Matematik öğretmeni: Kızım ne oldu!? Ne bu çığlık?
İlkem: H-hocam içeri girip siz bakın isterseniz. Aaaa!
İçeri girip bakar (erkek öğretmen olduğu için ilk seferinde girmiyor).
Matematik hocası: Kızım sakin ol sen gel benimle sakin ol korkulacak bir şey yok. Sen gel çık dışarı sınıfına geç. Korkma.
Öğretmen İlkemin korkudan ağladığını sanmıştı ama...
İlkem: Çok gençmiş çok yazık oldu!
Öğretmen: Sen kokmadın mı?
İlkem: Ölüden neden korkayım ki intihar değilse onu öldürenden korkmam lazım. Ben genç olduğu ve ailesinin çok üzüleceği için ağlıyorum.
Öğretmen: Sen sınıfa çık.
İlkem sınıfa girince öğretmenin telefonundan bir mesaja baktığını görür. Geometri bilgisi bu arada.
Geometri hocası: Çocuklar şimdi sakin olun tamam mı? İlkem Kızım sen cesedi nasıl buldun.
İlkem: Yan kabinden devrilme sesi gelince kapıyı tıklattım açılmayınca anahtarımı vida gibi kullanarak ile dışarıdan kapıyı açtım bilerek başka hiç bir yere dokunmadım parmak izi falan bulurlar diye.
Geometri hocası: Şimdi bu ifadeni polise de ver çocuklar biraz geç çıkıcaksınız. Okulun etrafı polisler ile çevrili. Her biriniz tek tek polisten geçeceksiniz.
Önce İlkeme soru sorarlar o sırada Doktorlar cesedi kaldırırlar.
İlkem: Tuvalete gittim işim bitince çıkıyordum ki bir devrilme sesi geldi Yan kabinden geldi ben de endişelendim. Kapıyı tıklattım cevap gelmedi ben de cebimdeki anahtarı vida gibi kullanarak kapıyı açtım. Sonra cesedi görünce biri beni duyup gelsin diye çığlık attım hocam geldi sonrasını biliyorsunuzdur.
Polis: Peki o zaman sınıfına geçebilirsin.
İlkem sınıfına geçer zaman ile okula dedektifler gelir ve bunun bir intihar olduğuna karar verirler. İlkem meraklıdır ölen kızın sınıfına gider.
İlkem: Bir şey sorabili miyim? Vefat eden arkadaşınız için başınız sağolsun onun en yakını kimdi?
Melis: Ben
İlkem: Onu sevmeyen birileri var mıydı acaba?
Melis: Bilmem Rabialar pek sevmezdi ama onlar yapmaz ki?
İlkem: Peki en sevdiği şeyler neydi?
Melis: Çikolatalı kek severdi,kedileri severdi,klasik müziği severdi.
İlkem: Peki çok sağol geçmiş olsun tekrardan.
Melis: Çok sağol kardeşim. Ha bide bizim sınıfta Mustafalar ile kavga etmişti iki gün önce!
İlkem: Ne için?
Melis: Ortalıkta koşutururken onun eşyalarını düşürdüler o yüzden. Ümit,Mustafa ve Cemil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKU GEZİSİ (TAMAMLANDI)
Non-FictionYaz tatili için düzenlenen bir okul gezisi ne kadar tehlikeli olabilir ki? . . . En fazla ne olabilir ki? . . . Ne olmaya bilir ki? . . . Okul gezisi için seçilen karanlık bir orman aynı okuldaki beş şubeden katılan toplam 25 öğrenci ve guruptan kop...