Diğer sabah İlkem erken kalkar. Odasından dosyasını alır ve şu katilin kim olduğuna dair iki kişi arasında kalır en sonunda katili bulur.
İlkem: Harika! Bunu Ahmet'e anlatmalıyım.
Yataktan kalkıp sırt çantasına eşyaları koyar. Kahvaltı yaparken.
Sadık: Kızlar bugün ne yapıcaksınız?
Gizem: Biz kızlarla dolanıcaz. İlkemi bilmiyorum.
İlkem: Ben arkadaşımla buluşucam.
Sadık: Peki.
İlkem dolabı açar sonra Valizini açar ondan sonra etrafa bakınır.
İlkem: K-kıyafetlerim nerde acaba?
Gizem: Yıkanıyor olmasın?
İlkem: Hepsi birden mi?
Gizem: Evet!
Gizem, İlkeme kötü kötü bakar. İlkem hızla kurcalar. Sadece yeşil bir tişört ve siyah bir pantolon bulur. Gizem üst kata çıkar.
Gizem: Yazık şimdi Ahmet'le buluşurken ne giyceksin? İçine giyeceğin bir şey bile yok?
İlkem: Çok basit bunları.
Gizem: Ama çok rüküş?
İlkem: Olsun Ahmet seviyorsa her halimle sevsin. Hem fena değil ben hep sade giyinirim. Kullanım önemli.
Onları giyer . Pantolonu iyice yukarı çeker yüksek bel gibi tişörtün ön tarafını içine sokup kollarını biraz daha yukarı katlar. İçine mayosunu giyer.
Gizem: Hay B planı!
Gizem elini yüzüne vurduktan sonra İlkem aşağı iner. Çantasını alıp çıkar.
İlkem: Görüşürüz.
Koşarak sahile gider çünkü geç kalmak üzeredir. Gizem de arkadaşları ile peşlerine düşer.
İlkem: Biraz geç kaldım üzgünüm. Bütün kıyafetlerim yıkanıyordu bunları zor buldum. Giymediklerimi de yıkamışlardı.
Ahmet: Ne giydiğin önemli değil pijama ile gelsen bile sorun değil! Bence her türlü iyi.
İçecek alırlar.
İlkem: Ben şu cinayeti çözdüm galiba!
Ahmet: Harika kimmiş?
İlkem: Önce sen şu önemli şeyi bir söylesene?
Ahmet: Ş-şey... aslında o kadar önemli değil senin için ama benim için önemli.
Gizem*Fısıldayarak*: Engel olmalıyız!
Seda aniden bir çocuğu bayıltır. Herkes oraya toplanır.
Gizem: Ne yaptın sen?
Seda: Engel oldum?
Gizem: Aferin sana bir numarasın. Merve şu maskeyi çalıp İlkemin çantasını kapkaçla.
Merve kaza ile hem İlkemin hem de Ahmet'in çantasını kapar.
İlkem: Çantam!
Ahmet koşarak peşine gider. Gizem arkasından bakarken aklına İlkem gelir. Garsona çelme takar ve İlkemin üstüne elindekileri dökmesini sağlar.
İlkem: Aağ!
Garson: Ç-çok üzgünüm.
İlkem: Yo yo sorun değil. Bugün daha kötü de olabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKU GEZİSİ (TAMAMLANDI)
Non-FictionYaz tatili için düzenlenen bir okul gezisi ne kadar tehlikeli olabilir ki? . . . En fazla ne olabilir ki? . . . Ne olmaya bilir ki? . . . Okul gezisi için seçilen karanlık bir orman aynı okuldaki beş şubeden katılan toplam 25 öğrenci ve guruptan kop...