11.Bölüm

77 11 1
                                    


Diğer gün plajda buluşurlar. Gizem ve ekini buluşmaya 17 dakika kala gelirler. İlkem arkadan geleceğini söylemiştir.

Merve: Eee napıyoruz? Plan ne?

Emre: PLAN MI VAR!? EN SEVDİĞİM!

Gizem: Tamam biz dubalara yüzücez ama hepimiz İlkemin yüzüşünü biliyoruz size anlattım o yüzden yakınlarda olursa beni kurtarır. Beni Ahmet kurtarmalı. Can kurtarana en uzak ve insanlardan en Irak yere geçicez ki o bana suni teneffüs yaparken ben kollarımı boynuna dolayıp gözlerine bakabiliyim!

Emre: Romantik ama beni ilgilendirmez.

Gizem: Evet planda sen de varsın! Ahmet bir kızla tek başına kolay kolay gelmez! Seda İlkemi oyalıcak sen de Ahmet ile peşimizden geliceksin. Ben Ahmet'i kandırıp götürücem ve olay bu! PLAN İŞLİCEK!

İlkem: Ne planı ne oluyor?

Gizem: Plan hani buluşma planı İlkem gelicek mi dediler ben de dedim ki benim canım kuzenim bizi ekmez Plana sadık kalır!

İlkem: Bunu sen dedin? Güvendiğin için çok sağol!

Gizem: Sorun değil. Ahmet nerde?

İlkem: Yurttan çıkıp geliyormuş. Yurt zaten beş dakika uzak buraya.

Gizem: Neyse... hey İlkem bak sana ne aldım!

İlkem: Ne var bu sepe— Hİ!!! LAHMACUN!!!!

Karşıdan Ahmet görünür.

Ahmet: Merhaba!

İlkem: Merhaba!

Emre İlkem ve Ahmet'in bakışlarını görünce vicdan azabı çeker. Sonra Merve'ye bakar ardından Gizeme.

Gizem: AHMET!!!

Koşarak ona sarılır.

Ahmet: S-sanada m-merhaba. Canım yanıyor yalnız. Ş-şey...

Gizem: Çok özür dilerim! Gelmene sevindim.

Oturup konuşurlar. Emre gün boyu Gizem'in,İlkemi kötülemeye çalıştığını fark eder.

Gizem: İlkem de hep soğanlı ya da acılı yiyor bu yüzden ağzın kokucak!

İlkem: İnsan istediğini yemekte özgür olmalı.

Ahmet: Hem biraz kaba değil misin? Kötülemek için değil sadece insan içinde bağırarak bunu söylemek biraz aşağılamaya girer?

Gizem hızla İlkemin ağzına lahmacun koyar.

İlkem: He- kdjelfma.

Isırıp yer.

İlkem: Ben içine soğan, Yeşillik ya da roka koymadan yemem!

Koyar bir de öyle yer.

Ahmet: Ben de-

Gizem: DUR!! Önce yüzseydik.

Seda: Tüh ben yedim! Neyse İlkemle biz bekleriz siz gidin.

Onlar giderken İlkem baka kalır.

İlkem: Ağ! Nasıl geldim bu oyuna! Gizem ve bana lahmacun almak mı? Tabi ki Ahmet ile baş başa kalabilmek için bir numaraydı bu, ben olmadan... neden kafama takıyorum bu?

Seda: Belki ondan hoşlanıyorsundur?

İlkem: Ne hayır? Ben sesli mi konuştum?

Seda: Evet... hey hadi bir tane daha ye!

Bir tane daha yiyip sohbet ederler yaklaşık yarım saat den fazla birlikte yüzerler.

Merve: Zaman geliyor.

KORKU GEZİSİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin