18.BÖLÜM

59 8 0
                                    

Ahmet: Bunu yiyen bir kişinin ölmemesi için Dev olması falan gerekir!

İlkem: Şaka?

Emre: Hadi ordan!

Ahmet: İÇİNDE ÇEŞİTLİ ÇEŞİTLİ ZEHİR VAR! Bunlar ilaçlara birer damla koyulur fazlası zararlıdır.

Merve: Şanslı mıydık?

İlkem: Allah yardım etti her halde. Başka açıklama bulamıyorum.

Aniden Gizem yanlarına gelip azıcık kusar.

Ahmet: GİZEM!?

İlkem: NE OLDU SANA?!

Gizem: Şu sizin yediğiniz şeyden aldım ısırdım ama... olmadı. Kusuyorum.

Ahmet: ÇABUK BİR AMBULANSI ARASIN. İLKEM ONU LAVABOYA GÖTÜRÜP KUSMASINA YARDIM ET.

En son en yakın hastaneye giderler. Gizem'in midesi yıkanır ve hızla yoğun bakıma alırlar. Ahmet "Ben bir lavaboya gideceğim." Diyip gider ama... Seda merak edip kantine diye kalkıp Ahmeti takip eder. İçindeki ses onu takip etmesini söylemiştir. Ahmetin bir odaya girdiğini ve içerdeki bir telefonla konuştuğunu görür. Yaklaşıp dinlemek ister. İyice yaklaşır ancak sadece kouşmanın sonuna yetişebilmiştir.

Ahmet: Çok sağol. Ama yavaş ol tamam mı?

!: Tamam yavaş olurum.

Telefonu kapatır. Odadan çıkacakken Seda ile burun buruna gelir.

Ahmet: S-seda?

Seda: A-ahmet...

Ahmet: Sen burda ne yapıyorsun?

Seda: B-ben... kantini arıyordum asıl sen ne yapıyorsun?

Ahmet: Tuvaletten dönüyordum ama aklıma... şey geldi... bir telefon açmak. Bununla açtım.

Seda: Peki...

Ahmet: Kantin çıkış kapısının yanında içerde ve dışardada var bu arada.

Seda: Bu sizin hastanelerden biri mi?

Ahmet: S-sen nerden biliyorsun?

Seda: B-ben... TUVALETE GİDEYİM!

Hızla uzaklaşır Ahmet geri döner. İlkemin yanına oturur.

Ahmet: Canım? Sana bir şey sorabilir miyim?

İlkem: Tabi.

Ahmet: Seda benim hastane olayımı nerden biliyor?

İlkem: N-nasıl? Seda biliyor mu?

Ahmet: A-ama bana gelip "Bu sizin hastanelerden biri mi?" Dedi?

İlkem: Belki yanlış anlamışsındır?

Ahmet: Hayır hatta sonra kaçtı!

İlkem: B-ben söylemedim! Yemin ederim! Bir tek ben biliyorum belki ama ben söylemedim!

Ahmet: Ben zaten senden şüphelenmiyorum. Belki bir şey biliyorsundur diye söyledim.

İlkem: Belki gizlice bizi izlerken duymuşlardır? Ya da Polis karakolunda? Sen ne yaptın?

Ahmet: Girişteki görevli ile konuştum. Rica ettim acaba Gizemin ailesibe haber verebilirler mi diye? Tamam dediler.

İlkem: Benim telefonum bozuk arayamamıştım.

Kapıdan Sadık ve eşi görünür.

Sadık: Ne oldu!?

Aniden Ahmet'e ters ters bakar.

KORKU GEZİSİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin