Yemekten akşama kadar tuhaf bir müzik çalmıştı sanki ölüm marşı gibi. Ses müzik başladığından beri duyulmamıştı. Hepimizin morali iyice bozulmuştu. Akşam oldu çok sıkılmaya başladık. Nedense çok sıkıcı olmuştu ev.
Ahmet: İçimde bir şey var...
Ben: Nedir o?
Semra: Bende merak ettim.
Ahmet: Bu kadar uzun süre birşey olmadı...
Umut: Evet bence bu tehlikeli.
Ben: küçük küçük oyunlar oynadık bu seferki büyük demek? Acaba Annemler ne yapıyor?Semra: Bizim annemiz Antalya da tatilde. Bizi unutmuş olabilir hahaha...
Berna: Komik mi! Annem endişelenmiştir kesin aramış ulaşamamıştır.
Ben: Benimki çoktan polise haber vermiş ortalığı ayağa kaldırmıştır.
Umut: Benim annem de İlkemin annesini izlemiştir.
Berna: Ahmet senin annen ne yapmıştır?
Ahmet: B-benim annem dualarını eksik etmemiştir çok korkmuştur... B-ben bi elimi yüzümü yıkayacağım.
Ahmet oturduğu yerden kalkar. Herkes ona tuhaf tuhaf bakar.Semra: Ne oldu buna?
Berna: Hepimiz birbirimizin annesini tanıyoruz ondan mı acaba?
Umut: Bilmem ama Ahmet'i tanıyorsam biraz duygusal çocuk tabi Doruk daha iyi tanıyordu.
Semra: Hepimiz Doruğu çok seviyorduk ama aramızdan ilk ayrılan oldu.Ben: S-sonrada Övgü hoca...
Ortam sessizleşti çünkü Övgü hoca bizim için çok şey yapmıştı. Müdürle tartıştı, hakkımızı savundu, sınavlarda soracağı soru tarzlarından hep bahseder di.
Berna: Hadi ama bu kadar üzülmeyin biliyoruz ki kurtulucaz! Hangi insanın başına bu olay gelir ki? Tadını çıkaralım!
Ahmet içeri dönmüştü ki ses duyuldu.
Ses: Beklettim mi? Salona dönmeye ne dersiniz?
Ben: Bu sefer ayrılmamaya çalışalım.
Hepimiz el ele tutuşarak aşağı indik ama hepimiz altımızda gizli bir kapının açılmasıyla farklı kaydıraklara düştük.
Umutcan: BENİ DUYUYOR MUSUNUZ?
Semra: EVET PİS PONÇİK SEN?
Umutcan: EVET!
Ben: BENDE BURDAYIM AMA HER YER ZİFİRİ KARANLIK!!!
Berna: BENDE BURDAYIM RENKLİ KAYDIRAK BENİ BENDEN ALDI! SİYAH RENK HAVALI!
Semra: BENİMKİ MOR!?
Umutcan: ULAN BENİM Kİ NİYE PEMBE LAN?
Ben: BENİMKİ MAVİ EN SEVDİĞİM RENK! AHMET NERDE?
Berna: AHMEEEET!!!
Ahmet: AGH! BURDAYIM BU BEYAZ KAYDIRAKTAN KAYDIM VE KAFAMI VURDUM!
Aniden her yer aydınlandı. Üzerimde Mavi eskrim kostümü olduğunu gördüm.
Berna: VAAAY TENİS! SEVERİM SİYAH TENİSCİ OLDUM HA?
Semra: VUHU! HEP JİMNASTİKÇİ OLMAK İSTEDİM MUHTEŞEM HAREKETLER!!!
Ben: ŞU İNCE KILIÇLI OLAN ESKRİM Dİ DEĞİL Mİ? HEP DENEMEK İSTEMİŞİMDİR!
Ahmet: SANIRIM BENİM SPOR DALIM... BU NE BE İNEK ÖĞRENCİ GİBİ GİYİNMİŞİM?
Umutcan: YAHU İLKEM İLE KAYDIRAKLARI MI KARIŞTIRDIK AMİGO NE BE!!! TAYTLI AMİGO MU OLUR!!! AMİGO ETEKLİ VE KIZ OLUR!
Ses: İstersen etek de verebilirim! Karışıklık yok! Ahmet Zeka sporu, İlkem eskrim, Umutcan erkek amigo, Berna Tenis oyuncusu, Semra jimnastikçi. Hepiniz Spor konusunda birbiriniz ile yarışacaksınız!
Ben: Peki sonra?
Ses*koyu bir sesle*: KAZANAN ÖLMİCEK KAYBEDEN ÖLÜR BERABERE DE SİZ KAZANIRSINIZ!Hadi başlayalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKU GEZİSİ (TAMAMLANDI)
NonfiksiYaz tatili için düzenlenen bir okul gezisi ne kadar tehlikeli olabilir ki? . . . En fazla ne olabilir ki? . . . Ne olmaya bilir ki? . . . Okul gezisi için seçilen karanlık bir orman aynı okuldaki beş şubeden katılan toplam 25 öğrenci ve guruptan kop...