Sadık: Ahmet?
Ahmet: Evet S-sadık bey?
Sadık: Senin burda ne işin var arkadaşların gideli 2 saate yakın oldu.
Ahmet(iç ses): Gitseydim Hasan bey asla gelmezdi buraya haberin var mı! Büyüğümsün! Ama senin için debeleniyom be! Ama sana bu hastanenin sahibi hatta 81 ildeki bu hastanelerin sahibi benim desem? Ayvayı yerim.
Ahmet: B-ben bir tanıdığımı gördüm trafik kazası geçirmiş. Onun yanında durup sohbet ettik biraz.
Sadık: Hııı. İyi hadi dikkatli git. Dikkat et araba çarpmasın yoksa çok üzülürüm(!) Meteor ya da uçak başına düşmesin sakın(!) İnşallah düşer(böbürlenerek mırıldanma).
Ahmet: S-sağolun.
Çıkıp arka tarafa geçer Sadık bunu biraz takip edip lüks bir arabaya bindiğini araçta Şoförün olduğunu görür. Hemen Gizemin yanına döner.
Hasan bey iğneleri yaptıktan sonra çıkar.
Sadık: Nasıl?
Hasan Bey: Merak etmeyin kızınızın durumu gayet iyi ama dinlenmesi gerekiyor. Bu akşam evinize gidin ben ilgileneceğim kızınız ile buna rağmen telefon numaranızı resepsiyona bırakın.
Sadık: Peki.
Gizem hafif ayılmaya başlayınca yanına gider belli bir süre sonra taburcu olur.
Gizem: Ağğğ başım! Zavallı ben! Uff! Yazık bana çooooook!
Sadık: Şimdi daha iyisin değil mi meleğim?
Gizem: KARNIM ARIYOR!
İlkem: Sıcak su torbası getiriyim mi?
Gizem: ALLAH AŞKINA SEN GETİRME!
İlkem: P-peki peki...
Aradan aylar geçmiştir. Gizem daha iyidir. Ama biraz abartıyordur.
Gizem: Her yerim! Ağrıyor!
Merve: Tamam kanka o zaman fazla kımıldama.
Seda: Evet kendini zorlama.
Gizem: Kızlar sizden bir şey isticem şimdi.
Merve: İste kanka.
Gizem: Ahmeti istiyorum! Onun için bir planım daha var.
Merve: Ne planı?
Gizem: Eğer İlkemden korkmaya başlarsa onunla sevgili olmak istemez bu yüzden korkmasını sağlayacağız.
Merve: Dinliyoruz.
Gizem: Şimdi bizim oyunu tekrar oynayalım. Hani tepede perili diye bilinen ev var ya.
Merve: Evet var.
Gizem: Oraya gidelim. Yaratık kılığında.
Merve: İyide bunun Ahmet ile ilgisi ne?
Gizem: Çok basit! Ahmet İzmirli o yüzden bu evde çocukların öldürüldüğünü biliyordur! Eğer İlkemi elinde bıçakla orda görürse ne olur? Ondan korkmaya başlar telefonlarını bile açmaz!
Seda: YA BAŞIMIZA BİR ŞEY GELİRSE?!?!
Gizem: Onu da düşündüm! 1 Nisanda Yapıcaz bunu. Polis yakalarsa şaka deriz!
Seda: Ben onu demiyorum ordaki manyak katili diyorum.
Gizem: KIZIM YOK ÖYLE BİŞEY! EVİN TEMELİ ESKİ ÇOCUKLAR SAKLAMBAÇ, EBELEMEÇ OYNUYOR ÇEVRESİNDE! Oynamasınlar diye çıktı bu söylenti.
Seda: Bilmiyorum ama tamam!
Merve: Ahmeti nasıl getiricez?
Gizem: O konuda tek güvencem Emre! Emre bir şekilde getirebilir. Bir hafta sonra 1 Nisan zaten.
Merve: Peki.
Emre ile konuşmaya giderler ama bir sorun çıkar...
Emre: ADANALI DOSTUNA YAMUK YAPMAZ!
Merve: Ama Emre sensiz olmaz.
Emre: Kusura bakma güzelim ama Ahmet ile dostuz ona yamuk yapamam. Bir İlkemi var bırakın mutlu olsun.
Gizem: Ama ben bu hikayenin "Beş tane çocukları oldu ve mutlu yaşadılar!" Kelimesi ile kapanmasını istemiyorum!
Emre: Olmaz.
Merve: Adanalı kızları üzer mi? Adamlığa girmez.
Emre: Şimdi sen öyle deyince...
Merve: Tamam tamam anladım ben.
Emre: Ama sorarsa ben bilmiyordum.
Merve: TAMAM MÜHENDİSİM BENİM!
Emre: Bilgisayar mühendisiyim lütfen. Hadi ne yapıcam?
Merve: 1 Nisanda akşam saat 10 gibi Ahmeti eski eve getiriceksin.
Emre: 1 Nisan olduğu için olur.
Merve: Güzel!
İlkeme giderler.
Gizem: İlkem 1 Nisan gecesi pijama partisi yapıcaz varmısın?
İlkem: OLMAZ! 1 NİSANDA ARKADAŞLARIMIN DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ VAR!
Gizem: N-ne? Peki Ahmet?
İlkem: O da geliyor.
Gizem: Nerde?
İlkem: İstanbulda... orayı sevmiyorum ama gidicez el mecbur.
Gizem: Ne zaman dönüyorsunuz?
İlkem: Okul var bu yüzden 2 Nisanda.
Merve zorda olsa ikna eder. İstanbula uçak ile dönerler.
İlkem: MERHABA CANLARIM!
İkizler aynı anda: İLKEEEEM!
Gizem bu şekilde yine planını yapamamıştı...
İlkem: Babanla benim daha bir çok hikayemiz var meleğim.
Burçak: Anne peki Gizem teyze şimdi nerde?
İlkem: İstanbulda dedim ya şimdi oraya gidiyoruz.
Burçak: Baba ne kadar kaldı?
Ahmet: İstanbula girdik Bebeğim.
Burçak: Babam çok dikkatli sürüyor arabayı bana bile dönmeden konuşuyor.
İlkem: Çünkü araba kullanılırken yola odaklanılır.
Burçak: Kardeşim ne zaman gelicek!? Zavallıcık 7 aydır karnında sıkıştı kaldı!
İlkem: 1 ay sonra iki kardeş oluyorsunuz tatlım.
Burçak: Çok heyecanlıyım!
İlkem: AHMET!
Yandan hızla çıkan bir araç hızlıca onlara çarpar. Araçları uçurumdan yuvarlanır.
.
.
.
Polis: Olay yerindeyiz! 35 İBA 1977 Plakalı Jip kendine çarpan ve Sürat yapan tır yüzünden kaza yaptı. Araçta küçük kızı kurtardık anlaşılan annesi onu koltuğun altına sokunca kurtulmuş ama anne, Karnındaki bebek ve Baba öldü. Küçük kızı yurda aldık. Babasının vasiyeti ile 18 yaşında çağırılacak. Tamam.
Karakol: Tamam çok yazık oldu küçük kıza. İzmirden, İstanbula gelirken büyük bir faciya. Araştırmaya göre Kadının ailesi Ankaradan İstanbula gelirken kaza geçirmişler.
Polis: Bahtsız İstanbul... naparsın hiç önlem alınmamış bu yolda. Hapse atmayın beni ama Devlet uyuyor ya da uyutuyor. Bunları yapan çeteyi bulmalıyız.
Bitti
Böyle bir final ani oldu belki ama KENDİNİZE İYİ BAKIN! HOŞÇA KALIN!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKU GEZİSİ (TAMAMLANDI)
NonfiksiYaz tatili için düzenlenen bir okul gezisi ne kadar tehlikeli olabilir ki? . . . En fazla ne olabilir ki? . . . Ne olmaya bilir ki? . . . Okul gezisi için seçilen karanlık bir orman aynı okuldaki beş şubeden katılan toplam 25 öğrenci ve guruptan kop...