Az ágyamban feküdtem, mikor megszólalt az ébresztő vagy egy évtizednek éreztem azt a zajos pippelést, de sikerült felkelni.
Hajam, akár csak a vattacukor, kimentem a fürdőszobámba, és megmostam az arcomat. Miután észhez tértem megmostam a fogaimat.
Felvetem valami fekete szetet és leindultam az emeletről - a házunk emeletes, a szobám az emeleten van. Anya tojást csinált virslivel az illatok alapján.
- Jó reggelt anya, mama ! -mondtam közben felvettem a táskámat.
- Szia, kicsim! -köszönt anya és megpuszilt.
Elvettem a reggeliből egy virslit és indultam az ajtó felé és anya megszólalt:
- Szia kicsim, majd este találkozunk.
- Oké szia! -válaszoltam és kimentem az ajtón.
Az utcánk nem volt forgalmas, felvettem a Sony fejhallgatómat, és indítottam egy kis Ac⚡dct. Az utca sarkán találkoztam Michellelel. Onnantól levettem a fejhallgatómat és beszélgetem Michellelel. Lassan beértünk a iskolába. A bejáratnál találkoztunk Peterékkel.
Az órák unalmasak voltak, kivéve a tesi óra. Tesi órán valami Amerika kapitány-próbát kell tenni. Miközben néztük az oktató filmet Peter és Ned valamit suttognak:
- Elvettem Amerika kapitány pajzsát.
- Zsír.
Mikor a felülés következett megint hallottam plusz infót :
- Peter, ismeri pókembert! -mondta izgatottan Ned.
- A gyakornokság miatt. - magyarázta Peter.
Vége volt a iskolának, haza cammogtam, és elfogott a gyanú Peterrel kapcsolatosan. A házunk előtt ott állt egy Skoda - uncsi tesó autója. Bementem az ajtónkon és megragadtam egy esernyőt. Haladtam egy beljebb mikor a nagybácsim a konyha pulton majszolta a reggelit.
- A szív bajt hoztad rám. - mondtam egy kis haraggal.
- Mit akarsz?! -folytatam.
A nagybácsim mindig kért valamit tőlünk.
- Cruz, az egyik haverom elvett egy kis pénzt.... azt kellene visszaszerezned.- mondta olyan idegesítően, hogy majd nem lekevertem volna egyet.
- Miért pont nekem? -kérdeztem, de már tudtam rá a választ.
Mindig dicsért az eszemmel kapcsolatosan. A kezemet az arcába nyomtam. A táskámból elő vettem a gépemet.
A nagybácsim begépelte a „haver" felhasználó nevet és elkezdtem feltörni.
- Milyen ez a haver ha ilyen sok tűzfala van ?-kérdeztem, de természetesen nem kaptam választ.
Az rájöttem, hogy ez a rendszer ismerős.Tony Stark rendszerét töröm fel! Gyorsan abba hagytam és elküldtem a nagybácsit a francba.
Olyan nagy hülyeséget követem el !!
YOU ARE READING
Az Ifjú Carter
FantasyAhhoz, hogy túléljük ezt a világot, azokkal maradunk, akiktől függünk. Rájuk bízzuk reményeinket, félelmeinket. De mi történik, ha oda a bizalom, hová menekülünk, ha mindaz, amiben hittünk, semmivé foszlik? Amikor minden veszni látszik, a jövő kiism...