Ötödik fejezet - Az idegen ellenség

269 21 0
                                    

   Luke csak akkor vett észre. A meglepődöttség az arcomra került. Mama mindig mesélt a 3 szentélyről - londoniról, New yorkiról és Hong kongiról. De soha sem hittem el igazán. Jobban megnézve tényleg hasonlít egy szentélyhez. Lukeon egy nevetségesen kinéző ruha van - sárga színű, a lábánál meg van kötözve.
- Szia, Cruz! Mi újság? - tereli a témát Luke.
- Nem tereld el a témát! Mi vagy te varázsló?! - dühösen kérdezem.
- Hát pontosan...- s vakarta a fejét Luke.
  És csak akkor vettem észre, hogy a kezével mi történt. Be van kötözve.
Odamentem hozzá, hogy megnézem mi van a kezével.
- Mi csináltál? - kérdeztem és a tekintetemet a szemébe szúrtam. Ez a kis titkos módszerem.
- Emlékszel Ryanre? Este elmentem vásárolni egyedül. Mikor kijöttem megvert. Ráadásul olyan durván, hogy a kést beleszúrta a kezembe, a lábamba és a hasamba. - mondja és felnevet, mintha olyan kis dolog lenne. - Aztán rám talált Scott mester a szentély őrzője, és elhozott ide. Meggyógyított. Köszönet képen vagyok itt. - folytatta.
  Jaj, Luke te hülye!
- Luke, te idióta! - s fejbe vágtam. - Miért nem szóltál? Amúgy csak válaszokért jöttem, nem azért, hogy érted aggódjak! - egyre jobban dühített, hogy mindenki hazudik.
- Milyen válaszokért? - kérdi Luke.
Ránéztem. Családtag.
- Hogy miért történt apával az, és hogy mit jelent CARTERnek lenni? - mondtam.
- Szóval tudod. - mondja komoran.
Hátra fordultam. Egy újabb kapu szerűség jelent meg. De most egy fekete alak lépett ki.
- Luke!
- Tudom, szólnom kellett volna!
- Luke!
- Tessék!
- Ki azaz alak? - s a fekete embere mutattam.
  Egy varázs lasszó a nyakam köré teketedett. Felemelt, és hátra dobott. Áuuu! Míg én próbáltam felállni, Luke varázs lasszókkal tartotta fel az ellenséget. Ha Carter vagy biztos van az asztal alatt fegyver!, gondoltam. Odakúsztam az egyik asztal alá, és mi volt ott egy pisztoly! Kiszedtem a tokjából, megnéztem, hogy meg van-e töltve. Van benne három golyó.
   Felültem - közben halottam, hogy 4 bordám robog - becéloztam az ellenség vállát. Nehéz volt időzni, mert Lukeot össze-visszahajította. Mikor eldobta Lukeot, céloztam és löttem. Eltaláltam asszem az artériáját. Lehetet hallani, hogy roppant a kulcscsontja. Ez se torpintotta. Kérlek segíts Shang papa! Shang papával sokszor volt lövészet puszkával, csak papa elvált mamától, mert.... Na most ez a lényeg!
   Becéloztam a fejét, de a bal kezemet 5 lasszóval. Ösztön szerint meglöttem a jobb kezét -, amivel a lasszókat irányította. Mögötte megjelent egy idős férfi, aki egy kígyót formázott. Az ellenség kikerülte, és meglépett.
  Luke segített felállni. Letettem a fegyvert.

Az Ifjú CarterWhere stories live. Discover now