- Mit csinálunk most? - kérdezte Adam.
Itt vagyunk a nagyim ismerősénél, és azon agyalunk, hogy mit csináljunk.
- Fogalmam sincs. De ki kell találnunk valamit. Felhívom a mestert. - mondtam.
A vezetékes telefonhoz mentem, beütöttem a számokat, és a fülemhez emeltem a kagylót. A tévé a másik szobában ment. Bedugtam a fülemet, hogy tudjak koncentrálni. A telefon hallgatott, senki se beszél, de aztán megszólalt....csak a hang posta. Leültem az ebédlőben, és ittam egy pohár vizet.
Két darab nálunk van, de Luke nincs itt. Muszáj megmentenünk, nem bírnám tovább elviselni, azt a szomorú érzést. Elindultam a fürdőszobába, hogy megmossam az arcomat. A folyosón egy fehér hajú lány jelent meg. Szétnéztem, megdörzsöltem a szememet, mire a lány elindult jobbra. Lassan követtem, de rájöttem, hogy ő azaz a lány, akit láttam. Felkapom kabátomat, és utána rohanok. Az utcán már elveszítettem, de a haja feltűnő. Átmegyek az úttesten, egy autós leszólt.
Tovább megyek, lassan elnémul a város. Egy parknál megáll. Arc vonásai kisimulnak.
- Miért hoztál ide? - kérdeztem.
Ebben a pár napban, sok olyan megmagyarázhatatlan dolog történt, csak követem az ösztöneimet; az EQm nagyon megnőtt.
- Az emberek hibáznak, de megérdemelnek még egy esélyt. - boldog szemeiből könnyek csordulnak ki.
- Szóval, ezért....- kezdenek a képek összeállni a képek.
- Nem hittem volna... - nekem rohan és átölel.
Meglepetten vigasztalom, tudom milyen érzés. A lány szépen elmondott mindent, ami velük történt.
- Szóval igaz? - kérdeztem. - Te lennél ő ? - motyogta magában. - De az hát nem lehet?! - Ki vagyok én? - A különleges emberek között kapcsolatok szoktak kialakulni. De ha tudod a mind a kettőnk emlékét, akkor....
Egy durranás hallatszik. Megfordulok. Ahol megszálltunk, onnan egy fekete színű sugárzás csúfította el az eget.
- Siess. - mondta halk szavaival a lány.
Gyors kocogásba kezdek, felrohanok a lépcsőn. Ellököm az embereket, végül megérkezem a fekete sugár forrásához. Fellépcsőzök, kicsapom az ajtót, csak annyit látok, hogy:
- Cruz, ne enged, hogy...elvegye! - ordítja Adam, miközben egy varázslat a falhoz tartja. Gondolkozok, pörög az agyam. Mit csinálhatnék?
- Tudok mindent! - vágtam a fejéhez a szavakat. - Izabelle nem ezt akarta volna!
Az ereklyét kezdte lazábban fogni. Adam végre kiszabadul a varázslatból.
- Tudom miért halt! - terheltem tovább Darkot. - Elég legyen! Dehogy tudsz te semmit! - ordította. - Frigida muros caligine! A testem teljesen megdermedt, mintha valami visszafogott volna. - Cruz! - mondta egy ismerős hang. - Cruz! - ordított tovább.
Egy helyen vagyok, asszem, igen ez egy Vidámpark. Magamra nézek, kisebb vagyok, kölykösebb a hangom. A hajam két coftba gumizva. Valamiért sírok. - Cruz! - hátranézek, Luke az.
Futva utolért. Mikor utolért, letérdelt elém - ilyenkor olyan nyominak számított a magasságom, Lukehoz képest, ő persze óriás. Valamiért sírok, de miért? Egy buszmegállóban ott van a pontos dátum. 2015. nov. 3 15:48. Apa!! Zuhatagok jönnek a szememből. - Elég gyors vagy. Hé, minden jól van? - kérdezte Luke. Annyira jó volt hallani a hangját. átöleltem, olyan szorosan, se varázslat, se távolság el nem választhat. Elkezdte simogatni a hajamat.
- Ne felejtsd el, mindig mindenhol ott leszünk veled! Akár a világ másik felében, vagy a síron túl! Nem számít mit mondanak, mit írnak mindig veled leszünk! - hallottam a családtagjaim hangját. - Itt vagyunk a a szívedben!
Kinyitottam szemeimet, s a falon fehér színnel: Amor rosas dona mihi vires.
Izabelle a fülembe súgta:
- Olvasd! - Amor rosas dona mihi vires! - a hangom egyesült az Izabellével. Rózsaszínű rózsák özöntek Dark felé. Elvette a ereklye darabjait, és eltűnt. A testem újra tudott mozogni. Adamhez siettem, segítettem. - Eltűnt? - kérdezte nevetségesen. - Eltűnt, az ereklyével együtt. - mondtam keseredve. - Már csak egy napunk van, és vége mindennek. - néztem ki az ablakból.
YOU ARE READING
Az Ifjú Carter
FantasyAhhoz, hogy túléljük ezt a világot, azokkal maradunk, akiktől függünk. Rájuk bízzuk reményeinket, félelmeinket. De mi történik, ha oda a bizalom, hová menekülünk, ha mindaz, amiben hittünk, semmivé foszlik? Amikor minden veszni látszik, a jövő kiism...