Scena XXVII WNĘTRZE. BIURO KOMISARZA. NOC.

16 2 0
                                    

Przy biurku, na którym leży telefon, siedzi KOMISARZ i coś pisze, a do pokoju wchodzi PAULA z zabandażowaną nogą i kulą pod pachą. KOMISARZ zerka na PAULĘ.


KOMISARZ

Co ci się stało?!


PAULA

(siada na krześle blisko biurka, opiera kulę o biurko i wyjmuje z kieszeni telefon)

Mam dowody... Kozłowski jest niewinny...


KOMISARZ

Co ty opowiadasz?


PAULA włącza nagrania KOMISARZOWI. Kiedy film się kończy KOMISARZ jest zdezorientowany.


PAULA

Tu film się urywa, ponieważ zostałam nakryta. Kiedy udało mi się wyrwać, zaczęłam uciekać i się potknęłam. Dlatego mam zwichniętą kostkę...


KOMISARZ

(łapie za swój telefon)

Trzeba jak najszybciej złapać Monikę i tych uczniów oraz tych Rosjan.


PAULA

Niech pan czeka! Muszę panu jeszcze coś powiedzieć... Trzeba złapać Monikę i 3 uczniów. Ta jedna dziewczyna, która pojawiła się na nagraniach, pomogła mi. Dzięki niej wyszłam z lasu i odzyskałam telefon. Mam jeszcze coś... widzi pan... nie mówiłam panu wszystkiego. Weks i Karo zostali już złapani razem z ich zleceniodawcą przez Centralne Biuro Śledcze.


KOMISARZ

Słucham? CBŚ? A co oni tu robili?


PAULA

Od dawna ich szukali i śledzili. W każdym razie.... Mogę iść po Damiana? (KOMISARZ kiwa głową) Złapcie Monikę. Musi odpowiedzieć też, za to co zrobiła w zeszłym roku!

Brzemię| Tv scriptOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz