ÖLÜM TAYFASINA HOŞGELDİN

5.2K 393 24
                                    

Kapıyı kapattım ve derin bir nefes aldım. Gözlerimi açtığımda karşımda Amanda vardı ve koluma bakıyordu. Lanet olsun yazıyı gördü! Sanırım sı*tım!

-------------------------------------------------------------

"O kolundaki şey de ne?" Dedi. Elimi kolumla kapatıp "birşey değil" dedim. Bana doğru bir adım attı "Ne saklıyorsun?" Dedi. "Birşey saklamıyorum ve bu seni ilgilendirmez" dedim aynı zamanda zihinden Jessica'ya yardım etmesini söylüyordum. Amanda bana doğru yürümeye devam ediyordu. Benden uzaklaşması için onu hava ile uzağa fırlattım. Ayağa kalktı ve "Sen hava elementini de mi kontrol ediyorsun?!" Dedi. Bunu yeni farketmesi garip. Kuklalarindan birini böyle yendim. Neyse biraz titrek ve korkak sesle "Sen yoksa efsanedeki kız misin?!" Dedi. Ne efsanesi ya? "Hangi efsane?" Diye sordum. "Kendi efsanesini bilmeyen ilk avatar sensin, garip. Efsane şu şekilde: bir gün iki melezin bir çocuğu olacak ve bu çocuk tüm elementleri kontrol edebilecek. Dünya'yı kurtarma görevi onun olacak. Yanındaki arkadaşların birkaçı ölecek ama o sonuna kadar kalıp savaşacak..." Dedi. Wow güzel efsaneymiş ama bir dakika benim annem de babam da insandı. Nasıl iki melezin çocuğu oluyorum o zaman?

Amanda hâlâ biraz korkak bana bakıyordu. Kolumdaki yazı ilgisini çekmişti ama benden korktuğu için bana yaklasamiyordu. "Yani sen efsaneyi ve artık kim olduğumu biliyorsun" dedim. "Evet ama merak etme kimseye söylemem" dedi. Tamam ya bu kadar korkmasına gerek yoktu. İç çektim ve "kolumdaki yazıda 'Kıyametin koruyucusu kıyameti getirecek' yazıyor. Deska da hapishaneden kaçmış ve dünyayı yok etme planları yapıyor. Ben de onu durdurmak için seçildim ama yardıma ihtiyacım olacak. O nedenle de bir ölüm tayfası oluşturduk" dedim. "Ve o tayfa da ben yokum yani öyle mi?" Dedi. Bir dakika ya daha 15 dakika önce senin kuklalarin bizi öldürmeye çalışıyordu. "Peki şu an hangi elementler eksik kaldı?" Dedi. Yemin ederim bu kız kendi efsanemi benden daha iyi biliyor ya. "Hava eksik sadece" dedim gözlerimi devirerek. "Şey biliyorum başlangıcımız kötü oldu ama ben de bu gruba katılabilir miyim?" Dedi. "Senin Deska ile sorunun ne peki?" Diye sordum. "Ben küçükken annem onunla çalışıyordu fakat annem tek bir hata yaptığı için onu yakıp yok etti ve bundan zevk aldı. Evimize gelip beni öldürmeye çalıştı ama beni babam kurtardı. Aralarında bir çatışma oldu ve babama bir ateş büyüsü yaptı. Babam her doğum gününde bir canavara dönüşüyor." Dedi. "O zaman ölüm tayfasına hoşgeldin" dedim ve elimi uzattım. O da elini uzattı ve tokalastik.

Aniden içeri Jessica girdi ve Amanda'ya saldırmaya başladı. Onu havada tutup "sakın ol rocky herşey yolunda o da tayfadan artık" dedim. Bana "Sen kafayı mı yedin? Onu mu tayfaya aldın yani" dedi. Sonra da ofladı. Tamam bu işte hallolduguna göre bir hava elementini ihtiyacımı var. Amanda'ya "tanıdığın hava elementi var mı?" diye sordum. Biraz düşündü sonra da "Evet var hatta kız kardeşi ile beraber kalıyorlar oda da" dedi. Bir dakika bir şeyi kontrol etmem lazım. "Kız kardeşinin adı Mia mı?" Diye sordum. Biraz şaşkın bakıp "Evet aslında öyle de sen nerden biliyorsun?" Dedi. "Abisine yakalanmaktan son anda kurtuldum diyelim"dedim.

Odadan çıktık ve hava odalarının olduğu koridora girdik. Ben, stefan, Jessica, Amanda, Mary aniden 12 numaralı odaya daldık. Ama beklemediğimiz birşey vardı. Deska duman hali ile gelmiş çocuğu boğazından tutup havaya kaldırıyordu..!

Tam sağ gösterip sol vurdum yemin ediyorum. Neyse bu bölüm böyle oldu. Sizce diğer bölümde çocuğu kurtarabilecrkler mi?

Bu arada arkadaşlar yıldız sayılarımız çok düşük olmaya başladı. En az bir bölüm için en azından 3 yıldız olsun. Eğer hikayeyi seviyorsanız ve devam etmemi istiyorsanız yıldız verin lütfen. 😄

Krasi Element Akademisi (-TAMAMLANDI-)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin