(...)
Damon "Ben de bu yüzden burdayım işte. Sana yardım etmek için"
"Abi, teşekkür ederim" dedim ve yataktan doğrulup ona sarıldım. O da bana sarılarak karşılık verdi...
-------------------------------------------------------------
Birbirimize sarılmayı bıraktık. "Hadi gidelim" dedi. Yataktan kalktım ve revirden çıktık. Jessica'ya baktım. Biraz sinirli ve mutsuzdu. Normal aslında. Sevdiği çocuk bizi kandırdı ve ben de ona büyük bir zarar verdim. Yanına doğru yürüdüm. Fısıldar bir şekilde "Biraz konuşalım mı?" dedim ve yürümeye devam ettim. O da peşimden geldi. Okulun arka bahçesine geldik.
"Jessica biliyorum Stefan'ı seviyordun ama o Deska ile anlaşma yaptı. Onu bir daha tayfaya alamam üzgünüm"
Jessica "Ama Tyler'ı aldın!"
"O isteyerek Deska'nın yanında değildi. O-..."
Jessica "Nerden biliyorsun belki Stefan da onunla beraber olmak istemiyor."
"Bunun doğru olmadığını sen de biliyorsun. Argh bak sadece demeye çalıştığım bana sinirli olmanı istemiyorum. En yakın arkadaşlarımdan birinin daha beni sırtımdan bıçaklamasını istemiyorum" dedim ve onu arkamda bırakıp akademiye girdim. Kızlar tuvaletine doğru hızlı adımlarla yürüdüm. İçerisi boş olduğu için şükrediyordum. Tuvaletlerden birine girdim ve kapıyı kilitledim. Yere çöktüm ve artık yapmam gereken şeyi yaptım, gözyaşlarımı serbest bıraktım. Ağlıyordum, onca acı çekerken ağlamamış ama şimdi ağlıyordum. Nedeninden bile emin değildim. Kapı sesi duyulunca hıçkırıklarımı tuttum.
Bir kız "Öğretmenlerin de bildiğini biliyordum. Nasıl bize anlatmazlar?"
Başka bir kız "Bilmiyorum. Acaba efsanedeki kız Moonia ne yapacak?"
İlk kız "Bilmem neyse gel makyajımızı tazeleyip çıkalım"
Birkaç dakika sonra tekrar kapı sesi duyuldu. Hemen dışarı çıktım ve kapıyı açtım. Tahminim üzerine gördüğüm iki kızı takip etmeye çalıştım. En son onları toprak sınıfına girerken gördüm. Bizimkilerin yemekhane de olmasını umarak oraya kpştum. İçeri girince Damon'ın sesini duydum. "Biz de bizim aç kız nerde diyorduk" dedi gülerek.
"İki kızı tuvalette konuşurken duydum. Deska hakkın-... "
Mary "Dur tahmin edeyim tayfaya yeni iki kız almayı planlıyprsın"
"Evet doğru. Şey onlar da toprak elementini kontrol ediyor"
Jessica "Buna alıştık artık Moonia."
Tyler "Evet neredeyse her hafta tayfaya yeni biri geliyor"
Lui "O yeni gelenlerden biri de benim"
Damon "Ve ben"
"Tamam anladım. Çok fazla kişiyi tayfaya alıyorum. Bu iki kızı almam peki" Hepsi gülüyordu.
"Hey gülmeyin de bana yemek verin. Kurt gibi açım,.. yine" dedim samimi şekilde sırıtarak. Damon bana tepsimi uzattı. Aniden şirin kız modundan çıktım ve yemeğe saldırdım. Ama ne yapayım? 'Ee.. Mesela yemek yeme' Sen sus iç ses!
O kadar kısa bir bölüm oldu ki çok özür dilerim. Bölümü bu akşam atıcam dedim o nedenle de acele ile yazdım. Ama olsun yine de 450 kelime oldu. Tamam kabul ediyorum çok kısa, üzgünüm 😄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Krasi Element Akademisi (-TAMAMLANDI-)
FantasyMoonia Dragwogel bütün elementleri kontrol edebilen, iki melezin çocuğu ve seçilmiş kişidir. Kendisi dünyayı kıyamete sokucak Deska'ya karşı savaşır, oh ve onun sinsi şeytanlarına karşı... Moonia'nın atıldığı maceralar ve arkadaşları ile sizi hem g...