Kim Bu Duman Adam?!

8.5K 468 21
                                    

Jessica biraz üzüldüğümü görünce moralimi yükseltmek için "Bence grubumuzun adı 'Kod adı: ölüm' olsun. Çok havalı" dedi. Evet mimiklerimin bir kaçını oynatabilmişti. Ama hepsini oynatamayacaktı...

-------------------------------------------------------------

Revirde çıktık. Su odasına doğru yürüyorduk. İçeri girince Amanda ile diğer kızların birşeyler konuşurken gördük ama biz girince konuşmayı kestiler. Amanda kapıya doğru yürümeye başladı ve bana sinsice sırıtıp gitti. Kızlar ise bana garip bakıyordu. Onlarsa sonra ilgilenirim şimdi ki görevimiz Tyler ne saklıyor bunu öğrenmeliyiz.

Jessica ile yatağıma oturduk ve plan yapmaya başladık. Olasılıkları araştırdık. Bu sırada kolumun yandığını hissettim. Koluma baktım ve tekrar "Yesta fin geh niyak" yazmaya başladı ama bu sefer sonuna 'non' kelimesi de eklendi. Bunun anlamını bilmiyordum ama hâlâ kolum yanmaya devam ediyordu. Birşeyler daha yazıldı. En son kolumda "Yesta fin geh niyak non yuha kianta min" yazdı. Kolumu battaniye ile örttüğüm için kızlar gorememisti ama acı çektiğim yüzümden belli olduğu için bana tuhaf bir şekilde bakıyorlardı. Jessica'ya işaret yaptım ve koşarak odanın içindeki tuvalete girip kapıyı kitledik. Jessica "Ne oluyor?" Dedi. Battaniyeyi kolumun üstünden kaldırdım. "Wow, bu sefer ki uzunmuş. Acımıştır" dedi. Ah, bir de bana sor.

Yaklaşık 1 saattir tuvalette duruyoruz ve şimdiden 1 uygulamalı dersi kaçırdık. Harika (!). Elimdeki yazı hâlâ duruyordu ve biz de 1 saattir onu çözmek ile uğraşıyorduk. Jessica kütüphaneden eski diller ile ilgili birkaç kitap getirdi ama hiçbiri ile uyuşmuyordu. Son bir dil kalmıştı. O  da 'Enta niyah yuh' yani 'Eski ateş dili' idi. İkimizde biraz korkarak sayfaları çevirmeye başladık. Kelimeler birbiri ile uyuyordu. Kolumda yazan cümleyi sonunda çözmüştük. 'Kıyametin koruyucusu, kıyameti getirecek' yazıyordu. Jessica ile birbirimize şaşkınlıkla bakıyorduk. Kapıyı vurma sesi ile ikimizde irkildik. "Hey çıkın artık" Diyordu ama bir erkek sesiydi ve bu ses bana tanıdık geliyordu. Evet bu ses Tyler'ın sesiydi! "Moonia Dragwogel ve Jessica Chaser 1.30 saattir içerde ne yapıyorsunuz acaba?" Diye sordu. 1.soru bizim burda olduğumuzu nerden biliyor ve 2.soru biz gerçekten de 1.30 saattir burda miyiz ya? Jessica çıkalım işareti yapınca kapıyı açtık ve dışarı çıktık. Tyler kolumdaki yazıyı görmesin diye battaniyeyi koluma sarmıştım. "Sana bir açıklama yap-.. koluna ne oldu?" Diye sordu ve elini uzattı. Hemen kolumu çektim ve "birşey yok, sen ne söyleyecektin?" Dedim. Jessica "Moonia, ona da söylemeliyiz" diyince Tyler daha çok meraklandı. Ofladım ve kolumu açtım.

Tyler kolunda yazanları görünce yüz hâli değişti. Tekrar gitmek için yürümeye başladı ama bu sefer onu tuttum ve "Kaçma artık!!" Diye bağırdım. "Şöyle artık şu sırrını. Kimdi o duman adam?!" Dedim. Burnundan soluyordu resmen. "Senin bilmemen gereken birşeydi ve bunun için onu öldürücem!" Dedi ve ateş ile ışınlandı. Geriye sadece küller kalmıştı...

Tamam artık benim sabrımda bir yere kadar. Koluma sinirle baktım. Yazılar birden yanmaya başladı. Jessica ise yazılara değil sadece gözlerime bakıyordu. "M-moonaia, gözlerin, onlar kırmızı oldu" dedi korkulu bir sesle. Ben ise sadece koluma bakıp o yazıyı yakıyordum. Yazı tamamen yanınca yok oldu. Gözlerimi kolumdan çekip Jessica'ya döndüm. "O kara dumanı bulucam ve öldürücem!" Dedim sesim kalın ve korkutucu çıkmıştı. Ardından başımda duyduğum ağrı ile dengemi kaybettim. Yere yığıldımda ise gözümün önünde bir sahne canlandı. Tyler, kara dumanın yanındaydı ve ona birşeyler söylüyordu. Ne söylediğini anlamamıştım fakat sonra kelimeleri secebildim. "Anlaşmamız böyle değildi. O birşey bitmeyecekti veya zarar göremeyecekti" diye bağırıyordu. Kara duman ise yankılı bir sesle "Kıyametin koruyucusu seçilmesi onun kaderi, bunu ben yapmadım" dedi. Tyler bağırmak için ağızını açmıştı ki kara duman onu boynundan tutup havaya kaldırdı ve "Senden daha üstün olduğumu hatırla ve kelimelerine dikkat et. Kızın başına birşey gelsin istemeyiz dime" dedi. Tyler ise ona sinirle bakıyordu ama nefes alamadığı belli oluyordu. Kara duman onu bıraktı ve Tyler yere düştü...

Aniden ayıldım ve derin bir nefes aldım. Jessica endişelenmiş gibi bana bakıyordu. Ona herşeyi anlattım. Artık kesin olarak bildiğimiz 3 şey vardı. 1.si Deska hapishaneden bir şekilde kaçmıştı ve dünyayı ele geçirme planları yapıyordu, 2.si ise Tyler isteksiz gibi gözükse de onun yanindaydi ve son olarak 3.sü dünyayı kurtaracak olmamdı. Tabii bu tek başıma yapabileceğim bir şey degil. Yanımda birkaç kişi daha olması gerek...

Çok üzgünüm sözümü tutmadım bu 750 kelime oldu 😞😶. Diğer bölümde yeni karakterler gelecek ve karakterleri tanıtacağım. Yani demek istediğim ilk yeni karakter bölümü gelecek ardından devam bölümü gelecek. Sizce dünyayı kurtarma macerasında kim Moonia ile birlikte olacak? Tahminleri yorum olarak yazabilirsiniz.
Not: cevabı bulmanız için söyleyim 1 tane karakter bu zamana kadar yazdığım bölümlerde geçiyor.

Krasi Element Akademisi (-TAMAMLANDI-)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin