KÜÇÜK SAVAŞ BÜYÜK YARALILAR

5K 368 13
                                    

Ben, stefan, Jessica, Amanda, Mary aniden 12 numaralı odaya daldık. Ama beklemediğimiz birşey vardı. Deska duman hali ile gelmiş çocuğu boğazından tutup havaya kaldırıyordu..!

-------------------------------------------------------------

Biz içeri girince aniden bize döndü ve gülmeye başladı. "Aaa burda kim varmış böyle? Ölüm tayfası mı? Kendinize öyle mi sesleniyorsunuz. Ee aslında doğru, hepiniz öleceksiniz!" Dedi ve çocuğu tek hamle de yaktı. Mia (yani kardeşi hatırlamayanlar önceki bölüme bakabilir) ağlamaya başladı. Biz ise şaşkınlıkla onları izliyorduk. Deska "Ee hadi saldırın, bunun için beklemiyor muydunuz?" Dedi ve çok değişik birşeye dönüştü. Sivri dişleri olan, damarlarından alev geçtiği gözüken simsiyah bir yaratığa dönüştü. Aramızdan ilk stefan saldırdı. Üstüne doğru koşup ateş manevrası yapacaktı ama o koşarken Deska onu çoktan uzağa fırlatmıştı. Bu sefer beraber saldırdık ama aniden 4 tane dumandan kolu çıktı ve hepimizin boğazından tutup havaya kaldırdı. Bize bakıp gülerken elimi onun duman ellerine degdirdim ve büyük bir su dalgası yarattım. Beni elinin acısından bıraktı. Hemen devam ettim. Diğer ellerine de su dalgaları gönderiyordum. Jessica ve amanda da kurtulunca bana yardım ettiler. Amanda'nın bana yardım etmesi çok garipti. Ama en beklenmedik birşey o zaman oldu.

Mia ayağa kalktı. Gözleri bembeyaz olmustu. Elindeki gözyaşlarından sırılsıklam olmuş oyuncağını yere koydu. Deska'nın arkasından yaklaştı.  Kesinlikle Mia'nın olmayan bir kadın sesi "Tu ya entu men tay!" Dedi ve elini Deska'nın göğüsüne soktu. Tam birşeyler daha diyecekken Deska döndü ve "Enta yuh fey ta gına!" Dedi. Sonra da Mia'yı tutup ateş ile fırlattı. "Burda bitmedi 'ölüm tayfası'" dedi ve yok oldu. Hemen hepimiz Mia'nın yanına gittik. Yerde baygın bir şekilde yatıyordu.

Seslerimiz ile irkilip ayıldı. "Mia noldu öyle? O kadın sesi de kime aitti?" Diye sordum. Mia ise biraz zorlanarak "Annemdi, bize yardım ediyor" dedi...

Herkesten özür dilerim acele ile yazdım. Bayadır bölüm atmıyorum çünkü biraz hastayım kusura bakmayın. bu bölüm aceleye geldiği için kısa oldu. Haftasonuna kadar iyileşirim inşallah. Aslında yazdım birkaç bölüm ama çok saçma oldular o nedenle onları sildim. Neyse tekrardan kusura bakmayın.. 😞😶

Krasi Element Akademisi (-TAMAMLANDI-)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin