"Ben bugünlük Toprak dersine gideyim. Çok aksattim toprak elementini"
Damon "Ha o konu. Seni garipsemiyorlar mı her derse girdiğin için?"
"Bu akademide istediğin derse girebiliyorsun. Eğer o elemente karşı bir ilgin varsa ve içinde de o elemente dair ufak da olsa güç varsa istediğin derse girmene izin veriyorlar. Aslında öğretmenler pek takmıyor. İsteyen istediği derse giriyor hiç soru sormuyorlar"
Damon "Tamam anladım"
Sonra herkes sınıflarının olduğu katlara çıktılar. Ben de Mary ile toprak sınıfına doğru yürüdüm...
-------------------------------------------------------------
İçeri girince birsuru kişinin burda olduğunu gördük. Sadece 2 sıra boş kalmıştı şansımıza. Biz de hemen oturduk. Yaklaşık yarım saat geçmişti ama öğretmen gelmedi. Bazıları endişelenmiş bazıları da mutlu olmuştu. Ben ve Mary endişelenenler grubundaydık.
Ders bitmişti ama hâlâ öğretmen yoktu. Normal bir hastalanma falan ile gelmediyse eğer her zaman biri bildirirdi. Ama kimse bildirmeye gelmemişti.
"Bence gidip bir toprak elementi öğretmenleri odasına bakalım. Merak ettim"
Mary "Haklısın hadi gidelim"
Öğretmenler odalarının bulunduğu kata çıktık. Koridorun sonundaki toprak elementi öğretmenleri odasına girdik. Biraz bakındik ama Mrs.Stacy yoktu. Ordaki bir öğretmene bugün Mrs.Stacy'yi gördü mü diye sorduk. Önce biraz düşündü sonra da
"Ee...şey hayır görmedim. Yani gelmedi. Sanırım hasta. Bilmiyorum" sesi endişeli geliyordu. Sanki bizden birşey saklıyormuş gibi konuşuyordu. Alnından akan terler de endişelendiğinin kanıtıydı.
"Pekala efendim" dedim göz ucu ile ona bakarken. Sonra da odadan çıktık. Mary konuşmaya başlayıp yürürken onu tuttum.
"Şshh" dedim işaret parmağımı dudağıma götürerek.
"Ne oldu?" dedi ama onu dinlemeden kapının arkasından gelen konuşmaları dinledim.
Konuştuğumuz öğretmen "Ucuz atlattım. Az kalsın Mrs.Stacy'nin Des-.. pardon şeytan tarafından saldırıya uğradığını söyleyecektim."
Tanımadığım bir adam "Daha dikkatli olmalıyız. Kötü ateş ustası döndü ve bunu öğrencilerimize söylemeye okul olarak hazır değiliz"
Konuştuğumuz öğretmen "Haklısın. Kahve içer misin?"
Adam "olur" dedi ama burdan sonra dinlemeyi kestim. Mary "Ne duydun?" dedi. "Anlatacağım ama tayfa da burda olmalı. Sen Amanda, Jessica ve Mia'yı getir ben de Damon, Tyler ve Lui'yi bulup getireceğim. Arka bahçede buluşalım" dedim.
Mary su sınıflarının olduğu kata çıkarken ben de ateş sınıflarının olduğu kata yöneldim. Birkaç sınıf gezdikten sonra abim ve Tyler'ı buldum. Belki biliyorlardır diye Lui'nin yerini sordum.
Damon "O galiba ceza almış."
Tyler "Evet öğretmenler konuşuyordu. Derste de gelip aldılar"
"Ve siz de ne olduğunu merak etmeden burda oturuyorsunuz öyle mi?"
İkisi de afalladı.
"Neyse onu sonra kurtarırız. İlk size birşey demem lazım. Arka bahçeye gelin ve kimseye gözükmeyin" dedim ve hızlı adımlar ile sınıftan çıktım. Arka bahçeye geldiğim de Mary diğerlerini getirmişti. Arkamdan abim ve Tyler da gelince konuşmaya başladım ama lafımı Mary böldü.
Mary "Hey Lui nerde?"
"Ceza almış galiba"
Jessica "Neden?"
"Onunla sonra ilgileniriz şimdi daha önemli bir konumuz var"
Amanda "Ne oldu yine ya? Makyaj yapıyordum"
Jessica "Sen dönüp makyajını yapmaya devam edebilirsin. Zaten grupta olman bile hata" dedi göz devirerek.
Mary "Bence de" dedi.
"Tamam tamam sakin olun. Şuan ki konumuz kavgadan daha önemli. Öğretmenler Deska'nın döndüğünü biliyor. İki öğretmen konuşurken duydum. Onlar biliyor ama bizden saklıyorlar. Okul olarak hazır olmadıklarını falan söylediler"
Mia "Öğretmenler neden bizden saklıyor bu bilgiyi"
Mary "Galiba korkacagimizi bildikleri için"
Amanda "Korkmak mı? Deska'dan mı? Hıh"
Jessica "Seni Deska ile yalnız bırakalım da aynı şeyleri ona da söyle"
Yankılı bir ses "Benden korkmuyor musunuz? Ama böyle zevki kalmaz ki. A-a-a küçük fare de burdaymış."
"Deska!"
Deska "Tyler, sende mi onlardansın. Beni ne kadar kırdığını bilemezsin" dedi alaycı bir sesle. Tyler ona sinirle bakıyordu sadece.
Tyler "Sen anlaşmamızı bozdun."
Damon "Ne anlaşması? Deska ile anlaşma mı yaptın?"
Deska "Bakin burda kim varmış. Dragwogel'ların diğer çocuğu. Büyük olmana rağmen kıyameti kurtarma gücünün sana bahsedilmemesi seni üzmüş olmalı değil mi?" dedi dudaklarini büzerek. Damon yüzünü yere eğmisti. Gerçekten bu durum onu üzüyor muydu yani?
"Deska ne istiyorsun?!"
Deska "Belli değil mi? Sadece insanlardan intikam istiyorum. Onlar Diana acı çığlığı atarken bile ona işkence etmeye devam ettiler neden ben durayım ki" dedi ve duman hâli gökyüzünde yok oldu...
Evet yine kısa bir bölüm yine kısa bir bölüm.
Arkadaşlar paketim bitti yani ne İnternetim ne dakikam ne de SMS hakkım kaldı. İstanbul'a dönene kadar yeni bölüm atamam sanırım. Bunu annemin İnternetini kullanarak attım.
Birde son olarak arkadaşlar yıldızlarımiz çok düşük lütfen biraz daha artsın. Beğenmiyorsunuz diye düşünüp hikayeyi kaldırıcam yoksa.
'Kaldırmayacak'
Sen sussana iç ses!
'Ne var bunlar gerçekler'
Evet arkadaşlar hikayeye bir de iç ses ekleyeceğim ne kadar sevmesem de *göz devirir*
'Seni görmesem de göz devirdigini anlarım'
Tamam hadi hadi sus 😊
'...'(Arkadaşlar merak etmeyin daha şizofren olmadım ama olma yolunda ilerliyorum galiba😂)
Kısaca demek istediğim arkadaşlar yıldızlar lütfen artsın. Eğer okuyupta beğeniyorsanız oy verin lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Krasi Element Akademisi (-TAMAMLANDI-)
FantasiaMoonia Dragwogel bütün elementleri kontrol edebilen, iki melezin çocuğu ve seçilmiş kişidir. Kendisi dünyayı kıyamete sokucak Deska'ya karşı savaşır, oh ve onun sinsi şeytanlarına karşı... Moonia'nın atıldığı maceralar ve arkadaşları ile sizi hem g...