(...)
Tyler'a dolan gözlerle baktım ve damlaların akmasına izin verdim. Damon arkamdan geldi ve bana sarıldı.
"Merak etme. Bunu atlatacaktır"
Derin nefesler aldım. "...umarım"
-------------------------------------------------------------
Odada sadece ben ve Tyler vardık. Ha birde şu aptal düşüncelerim. Benim için kendini tehlikeye atmıştı ve şimdi acı çekiyordu. Benim yaralarımı asıl kapatan oydu. Tyler'a bakarken abim içeri girdi.
Damon "Hey, um...nasılsın?"
"Sence?" dedim Tyler'ı göstererek.
Damon "Bak biliyorum üzgünsün ama ölmene izin veremezdim. Bunu yapmak zorundaydım"
"Seni suçlamıyorum. Sadece beni korumak istiyorsun. Tıpkı onun gibi" Son cümleyi biraz daha kısık söylemiştim.
Aniden Tyler'ın gözleri açıldı. Onlar...onlar bembeyazdı. Aynı hava kontrolcülerinin ki gibi. Bazı eşyalar havaya kalkmaya başlamıştı. Tyler acı çekercesine bağırıyordu. Hemen yanına geçtim. Kollarımla bedenini kavradım.
"Şshh, şshh geçecek. Bunu bana sen söylemiştin. Tyler ben burdayım merak etme geçecek"
Tyler "M-moonia" dedi. Zorlandığı sesinin kısıklığı ve çelimsizliğinden belli oluyordu.
"Evet benim. Ben burdayım. Tamam sakin ol." en yumuşak ve rahatlatıcı sesimle konuşmaya çalışıyordum. Sonra eşyalar tekrar yere düştü ve Tyler'ın gözleri normalde döndü. Gözyaşlarım benden bağımsız akmaya başlamışken Tyler'a sarıldım.
"Çok korktum."
Tyler "Ben de"
"Teşekkür ederim" Kısık sesle söylemiştim yine.
Damon "Sanırım diğer güçlerini de kullanmaya başlıyorsun"
Tyler "Ne?"
"Az önce neredeyse bütün eşyaları havaya kaldırdın ve gözlerin bembeyaz olmustu"
Tyler "Gerçekten mi?"
Damon "Sence sana yalan mı söylüyoruz?"
"Seninde bu konuda eğitim alman lazım sanırım"
Tyler "Haklısın"
Beraber odadan çıktık. Jessica koşarak bana sarıldı.
"Beni bu kadar seviyor muydun?"
Geri çekildi ve omzuma vurdu.
"Hey bu acıttı"
Jessica "Acısın diye yaptım zaten. Peki yaraların nasıl"
"Artık yoklar ki"
Mary "Nasıl yani?"
Damon "Tyler kendini feda ederek bütün acılarını almayı kabul etti. Sonra da işte onun uyanmasını bekledik. Uyandı..sevgi sözcükleri falan filan" Sert bir yumruğu omzuna geçirdim. Tyler da elini ensesine koymuş kasıyor gibi yapıyordu.
"Peki boğaya ne oldu?"
Mia "Oluşturduğun su kütlesi onu alt etti. Biraz bakınca bunun Stefan'ın işi olduğunu anladılar"
Lui "Beklenildiği gibiydi yani" bizimkilere baktım. Hiç üzülmesem de Amanda'nın burda olmadığını farkettim.
"Peki Amanda nerde?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Krasi Element Akademisi (-TAMAMLANDI-)
FantasyMoonia Dragwogel bütün elementleri kontrol edebilen, iki melezin çocuğu ve seçilmiş kişidir. Kendisi dünyayı kıyamete sokucak Deska'ya karşı savaşır, oh ve onun sinsi şeytanlarına karşı... Moonia'nın atıldığı maceralar ve arkadaşları ile sizi hem g...