Jessica'dan
(...)
Bi anda ona sarıldım. Kontrolsüzce göz yaşlarım akıyordu. Sırtımda bir ıslaklık hissettiğim zaman onun da ağladığını farkettim.
Lui "O-onları çok özleyeceğim. Deska'ya bunu ödeticem"
Daha sıkı sarılıyordu artık. Sanki bana güvendiğini hissediyordum ve bu his beni rahatlatıyordu...
-------------------------------------------------------------
Moonia'dan
Jessica gittikten sonra ben de ateş sınıfına gittim. Öğretmenin hala gelmemiş olmasına şükredip Tyler'ın yanına oturdum. Damon da hemen önümdeydi zaten. Sonra öğretmen geldi ve sıkıcı bir ders daha geçti...
Aslında yaklaşık haftalar böyle geçti. Yani ne Deska ortalıklarda gözüktü ne de bi olay oldu. Sanırım hayatımız normale dönüyordu... en azından şimdilik.
Dışarda ağacın altındaki bankta oturuyordum. Tek başıma şarkı dinliyordum. Gözlerimi kapatıp sesleri duymak için uğraştım. Elementler hakkında artık çok fazla bilgim vardı ve bazen bunları kullanmaktan çekinmiyordum. Sırrımı herkes biliyordu artik zaten. Öğretmenlerin de beni korumasına gerek kalmamıştı. Şimdi de oturduğum yerde hava elementini kullanarak bir hava büyüsü yapıyordum. Sonunda da başarabilmistim. Evet şu an kar yağıyor. Aslında en rahatladıgim zaman şuandı sanırım.
Ama her zaman ki gibi bu anda bozulmuştu.
Damon "Hey moonia"
Moonia "Hey abi. Nasılsın?"
Damon "İyiyim de sana bir şey sormam lazım" yanıma oturdu.
"Neymiş o?"
Damon "Acaba anne ve babam ile tanışmak ister misin?"
"Anne ve babamla tanışmak mı??" Düşüncelere dalmısti yine abimin sesi git gide azalıyordu beynimde. Şimdi anne ve babam ile tanışma şansım mı vardı? Yıllar sonra...
Damon "Beni dinliyor musun?"
"He evet üzgünüm daldım"
Damon "Bak eğer istemezsen seni anlarım"
"Hayır... sanırım istiyorum"
Damon "Peki o zaman ertesi gün yola çıkıyoruz"
"Ne bu kadar çabuk mu??"
Damon "Evet yarın tatilin ilk günü çünkü"
"Ne tatili??"
Damon "1 aylık izin tatili. Moonia hiç mi duyurulara bakmadın"
"Belki?.."
Damon "Tamam o zaman söylüyorum yarına hazır ol. Şimdi kalk ve eşyalarını toplamaya başla"
Sonra da kalkıp akademiye doğru yürüdü. Kar artık yağmayi kesmişti. Ben de kalktım ve akademiye girdim.
Odama çıktım ve kıyafetlerimi tek tek bir bavula yerleştirdim. Odaya girdiğimde de Zaten herkesin bavulunu hazırladığını görmüştüm
Jessica "Düşünsene artık bu akademiden çıkıp gerçek hayata gidicez. Yani denize girmek, güneşte yanmak, sokaklarda özgürce koşmak..."
"Nasıl yani? Hiç dışarıya çıkmadın mı??"
Jessica "Hayır ben burda doğdum. Sadece seni almak için bi kere gerçek dünyaya çıktım" dedi heyecandan deli gibi gülerken. Sonra da beraber bavullarimizi hazırladık...
Akşam olmuştu. Jessica'ya hala annemler ile görüşeceğimi söylememiştim. Aslında kimseye söylememiştim. Tayfayı tek tek topladım ve arka bahçeye çağırdım.
"Size bir şey söylemem lazım
Mary "Nedir o?"
Mia "Dur sen söylemeden önce bir şey yapmam lazım" dedi ve Mary'ye ufak bir öpücük verdi. "Tamam şimdi devam edebilirsin"
Mary "Bunu neden yaptın?!"
Mia "Sinirliyken daha tatlısın"
"Kızlar tamam sonra devam edersiniz" Mary kızarması ama Mia halinden memnun gibiydi.
Tyler "Evet ne diyecektin Moonia?"
"Ben annemle buluşacağım. Yani buluşacağız Damon beni götürüyor"
Jessica "Ne nasıl? Beni bikariyor musun? Beni, beni muzlu kekini (Şaka xD jshhskkdbsm) peki biz de gelelim mi?"
"Yok teşekkürler gerek yok"
Tyler "Emin misin?"
"Evet"
Jessica "Benden kurtulamazsın üzgünüm ama geliyorum"
"Hayır senin denize girmek, güneşlenmek ve sokaklarda özgürce koşmak gibi hayallerin var onları elinden alamam"
Jessica "Amaan senden değerliler mi be" güldü ve omzuma hafifçe vurdu
"Peki sen de gel o zaman" güldüm.
Tyler "Ben dışlanmış gibi hissediyorum"
Damon "Üzgünüm ama sadece 1 kişilik yerimiz var"
Tyler "Peki"
"Hadi o zaman dağılabiliriz"
Mia "Evet dağılalım. Benim Mary ile odamda yapacağım şeyler var" dedi ve elinden tutup zorla götürüyordu.
Mary kısık sesle "Help me!.." Dedi. Hepimiz gülmeye başladık ve Mary ye pis pis el salladık...
Herkes odalarına geri döndü. Işıklar kapatıldı ve artık uyuma zamanımız gelmişti.
Jessica "İyi geceler"
"İyi geceler"
Örtüyü üstüme çektim ve yattığım yerden camdan dışarıyı izlemeye başladım. Nedensiz yere yüzümdeki tebessümü yok edemiyordum bile. Sanırım anne ve babamla buluşacak olmam beni mutlu ediyordu...
Beni nasıl sevmezsiniz ya beni beni küçük kurtunuzu Jhkdjsksja. Evet bu bölüm de böyle oldu. Umarım begenmissinizdir 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Krasi Element Akademisi (-TAMAMLANDI-)
FantezieMoonia Dragwogel bütün elementleri kontrol edebilen, iki melezin çocuğu ve seçilmiş kişidir. Kendisi dünyayı kıyamete sokucak Deska'ya karşı savaşır, oh ve onun sinsi şeytanlarına karşı... Moonia'nın atıldığı maceralar ve arkadaşları ile sizi hem g...