one

1.4K 47 0
                                    

„Vážne jedu s váma na ten přípravnej kemp do Rakouska?" vykulila oči Martinova sestra.

„Jo, Anet, říkala jsi, že to potřebuješ k praxi do školy, ne?" pousmál se.

„Díky moc brácha," špitla a objala ho.

„Není zač, ale slib mi, že se mi tam nezabouchneš do nějakýho z mých kámošů," odpověděl.

„Neboj, to nehrozí, na hokejisty moc nejsem," usmála se.

„To doufám, jinak zde máš program a tady nějaký týmový oblečení od trenérů," ukázal na hromadu v koutě.

„Díky, za všechno," odpověděla a začala se ve věcech prohrabovat, zjistila, že tam je tuna triček, dvoje kraťasy a mikiny s bundou.

„Tak na co čekáš, jdeme balit, ne?" zavelel.

„Nejdřív musíme na nákupy, nechci tam vypadat úplně jako vandrák," odpověděla.

„Fajn, takže zase budu nosič tašek?" zamumlal a šel ke skříni hledat lepší triko do společnosti.

„Ano, lepšího nosiče a módního poradce nikdo nemá," usmála se a vlepila mu pusu na tvář.

„Nojo, já vím," odpověděl a přehodil přes hlavu triko od Calvina.

„Takže jdeme?" zavelela po chvíli.

„A co vlastně potřebuješ kupovat?" zakroutil hlavou, když Anet brala klíčky od auta.

„No, nejradši bych nakoupila nějaký kalhoty a hlavně spodní prádlo, jinak nic víc nepotřebuju," naznala po chvíli přemýšlení.

„Fajn, beru na vědomí," odpověděl a během cesty sledoval okolí.

„Jak se ti to podařilo tak rychle zařídit?" zakroutila po chvíli hlavou.

„Chtěl jsem ti dát takovej malej dárek k těm dvacetinám, který máš v srpnu a přesvědčit trenéry byla ra nejjednodušší část plánu," usmál se.

„Jsi fakt nejlepší malej bráška," odpověděla tiše.

Neči přikývl a dal si do uší sluchátka, protože to necypadalo, že se k nákupáku dostanou během dvaceti minut jak obvykle, jalikož byly všude kolem zácpy. Po chvíli už vedle dívky spokojeně oddychoval.

„Marťas, pojď, jdeme na to," zazubila se a spolu vyrazili do obchodů.

older sisterKde žijí příběhy. Začni objevovat