Další den ráno se šla dívka proběhnout raději mimo areál směrem k lesní cestě, na svůj pokoj se vrátila v půl osmé, proto se rychle převlékla a běžela na snídani s týmem.
Proběhlo i seznámení s programem na dnešek, kde byla dopoledne místo nějakých testů hlavní adaptace hráčů mezi sebou, proto dopoledne strávili především v kongresovém centru. Tam kluci seděli v kroužku na zemi, povídali si, hráli různé hry a nakonec skončili venku na fotbale.
„Fíha, netušil bych, že holka mě na fotbale slušně prožene," vydýchával se v trávě Kauly.
„Tušil bys to, kdybys ji viděl chodit ráno běhat," odpověděl kolemjdoucí Šalda a nakonec si lehl vedle něj.
„Copak?" pousmála se dívka jakmile přišla blíž.
„Všechno v naprostým pořádku, trenérko," odpověděl Šalda.
„Tak to je dobře, jinak jsem vás přišla informovat, že teď máte do půl třetí padla, pak se jde na led," řekla a odešla pryč.
„Ségra počkej," houkl na ní Neči a rozutekl se k ní.
„Potřebuješ něco?" usmála se.
„Vlastně ani ne, jen jsem chtěl jít s tebou a třeba s tebou chvilku strávit i na pokoji," odpověděl.
„Jo, to by šlo, zkusíme si pustit v té telce co nám zbyla nějakej film?" zeptala se.
„No,když nějakej objevíme," usmál se a dívka odemykala dveře od pokoje.
„Nebudeš se na mě už zlobit?" pošeptal po chvilce chlapec.
„A já se zlobím?" zeptala se.
„Myslel jsem, že jo," odpověděl.
„A proč?" pousmála se.
„Protože od tebe všechny odháním?" naznal.
„Ne, nezlobím se, už jsi prostě takovej," řekla.
„To byla moje další výmluva," zasmál se.
„Co?" zakroutila hlavou.
„Že už jsem si prostě zvykl na to, tě chránit," špitl a ze srandy ji shodil na postel a objal ji.
„Mám tě ráda brácha a doufám, že až ti to s tou holkou vyjde, tak na tebe bude nejhodnější na světě, protože ty si jinou nezasloužíš," usmála se.
„Taky tě mám rád, ségra," odpověděl a natáhl se pro ovladač k televizi.
ČTEŠ
older sister
Fanfiction„Proč jsi doufala, že přijdu?" zeptal se. „Protože ti chci říct, že máš pravdu," pošeptala. „Takže ti nebude vadit, když udělám tohle?" řekl chlapec a dívku políbil. „Ne, jen, můžu tě o něco poprosit?" zeptala se. „O co jde?" pousmál se. „Nechci, ab...