six

1K 44 0
                                    

„Anet, pojď k nám na pokoj, máme tu malou seznamovačku s pár lidma z týmu," pousmál se Záďa, jakmile došli do příslušného patra.

„Já už asi radši půjdu spát," naznala, když viděla bratrův zabijácký pohled.

„Alespoň na půl hodinky," řekl Kauly a už ji táhl za ruku do jeho a Záďovo pokoje.

„Fajn, jen na půl hodiny," rozmyslela si po chvíli.

Na pokoji bylo nakonec osm kluků a Anet.

„Tak co podnikneme?" zeptal se Neči.

„Nejdřív si vemte pití a pak si zahrajeme třeba nějaký hry," odpověděl Záďa.

„A nebo by nám Anet mohla o sobě něco trochu říct," naznal Kauly.

„Proč já? Vždyť já o vás taky nic nevím," pousmála se dívka.

„Protože jsi tu nová?" odpověděl jeden z mladších kluků.

„Tak co chcete vědět?" zeptala se s úsměvem.

„Všechno důležitý," řekl Záďa a připojil se k ostatním do kroužku na zem.

„No, za pár týdnů mi bude dvacet, jinak studuju nástavbu na střední v oboru trenérství a management ve sportu, kluka nemám a jinak nevím," odpověděla.

„Takže nezadaná?" usmál se jiný chlapec.

„Nech si zajít chuť, Ostape," řekl Neči.

„Klídek, už mlčím," zvedl na obranu ruce.

„Teď už radši fakt půjdu, užijte si zbytek večera," usmála se, „dobrou," dořekla a objala bráchu, předtím než šla pryč.

„Dobrou, ségra," špitl Neči a nechal ji jít.

Dívka si v pokoji dala rychlou sprchu a vybalila pár věcí do skříně.

„Haló, Áďo, jak je?" pousmála se, jakmile přijala hovor.

„Jak to jako myslíš jak je? To bych se měla ptát já!" odpověděla.

„Zatím to zvládám, zítra se začíná naostro, co ty a ten objev o kterým mi nechceš nic říct?" řekla.

„Objev nic, teď mi na pár dní odjel na pracovní cestu a nechci ti nic říct, abych to nezakřikla," objasnila.

„Hele, nejradši bych byla, abys tu teď byla se mnou," pousmála se do telefonu Anet.

„Za dva týdny mi přijedeš zpátky a všechno to napravíme," odpověděla Adéla.

„Nezlob se, ale už půjdu spát, ta cesta sem mě trochu unavila," řekla dívka.

„Jo, dobrý, napíšeme si nebo zavoláme potom, hlavně si to užij," naznala kamarádka dívky.

„Díky a dobrou noc," usmála se a zavěsila.

Po chvíli brouzdání po síti internet vypla a snažila se usnout, což se jí podařilo až po jedenácté, kdy se kluci vedle trochu uklidnili.

older sisterKde žijí příběhy. Začni objevovat