five

1.1K 45 0
                                    

„Jsme na místě!" křikl trenér v autobuse a kluci byli během sekundy venku a mačkali se u úložného prostoru.

„Kdo to je?" vykulil oči jeden z chlapců jakmile uviděl dívku.

„Aby nedošlo k nějakým nedorozuměním, máme tu posilu u kouče, Aneta Nečasová, studuje trenérství a management ve sportu, takže se jí to tu bude hodit jako praxe a my na vaše testy potřebujeme každou ruku navíc," pousmál se trenér brankařů.

„Um, ahoj, radši mi říkejte Anet a těším se na spolupráci s váma," řekla dívka a kluci se s úsměvem rozutekli do svých pokojů.

Dívka byla na pokoji sama, ale kompenzoval jí to krásný výhled z okna, bratr ji hlídal hned z pokoje vedle.

„Kluci, je to má ségra a jestli si s ní něco začnete a ublížíte jí, tak budete mít problém se mnou," slyšela bráchu na chodbě a už se za něj pomalu styděla.

V sedm se celý tým sešel na večeři v jídelně, kde na dívku zbylo místo mezi Zadinou a Kautem.

„Brácha je tvůj osobní bodyguard, co?" pousmál se po chvíli Záďa.

„Jo, no, bohužel, většinou zapomíná, kdo je z nás dvou ten starší," odpověděla.

„Takže se s náma budeš bavit i když to brácha nechce?" zeptal se Kauly.

„Mně nezakázal se s váma bavit, jen říkal ať si na vás dám pozor," řekla dívka.

„Tak toho nechme, než Neči přijde na to, že se bavíme o něm a vítej v týmu," pousmál se Záďa a dal se do jídla.

„Kluci věnujte mi na chvíli pozornost, chtěl jsem vám říct, že každý den ráno před snídaní se budou vybírat všechny elektronické věci s výjimkou fotoaparátů, dostanete je zpátky v sedm večer při večeři, je zde prostě takový systém," řekl na konci večeře trenér.

„Jinak zítra si dáme dopoledne zátěžáky a odpoledne trénink na ledě a střelba," naznal jeden z trenérů.

„A večerka je v jedenáct a budíček bude většinou v sedm," řekl jiný pán.

„Teď už dobrou noc, týme!" pousmál se hlavní trenér a odešli pryč.

older sisterKde žijí příběhy. Začni objevovat