thirty three

729 42 1
                                    

„Páni, vůbec bych nás nepoznala," vykulila oči Áďa, když se v salónu koukly do zrdcadla.

„To je masakr, děkujem," usmála se dívka u pokladny.

„Pojď si koupit k tomu nějaký sexy outfit," zasmála se kamarádka, když kontrolovala hodiny.

„Blázníš? Co by tomu řekl brácha," zakroutila hlavou Anet.

„Pojď, tady jsem ve výloze viděla šaty přesně na tebe," řekla a táhla ji do obchodu.

„Není to moc?" zeptala se, když vyšla z kabinky s uplými černými šaty se stříbrnými flitry.

„Jsou dokonalý," vykulila oči.

„A co teda vybereme tobě?" usmála se a hledala vhodnou kombinaci. Nakonec narazila na černé body a riflové kraťase s vyšším pasem.

„To je moc, Anet," vykulila oči.

„Jdem do toho spolu," odpověděla s šaty v rukou.

„Tak jo," zasmála se.

„Fajn, teď už se jen do toho musíme převléct a jedeme domů," řekla Anet.

„Cítím se jako nákupní maniačka," odpověděla kamarádka.

„Hej, přesně," zasmála se.

„Nedáme si ještě jedno kafe, než pojedem?" pousmála se Áďa.

„Tak jo, je pravda, že to potřebuju jako sůl," odpověděla.

„Tak jdeme, je to rozkaz," řekla dívka a táhla tu druhou ke Starbucks.

Po hodině se holky vymotaly z nákupního centra a pomalu mířily domů, hodiny ukazovaly něco kolem půl sedmé večer.

Jakmile dojely k domu, kde dívka s Nečim bydleli, dívce začínalo být divné, že z domu nejde žádný hluk, předpokládala, že si Martin pozval domů kluky a hrají fortnite, ale aai se spletla.

„Neflákej se Áďo," zasmála se dívka a letěla ke dveřím.

„Ty tašky ti vytáhnu potom, jo?" pousmála se její kamarádka a začala něco dělat s telefonem.

„Sakra, kde jsou ty klíče," mumlala dívka, když prohrabovala svoji kabelku, po chvíli je vítězně zvedla nad hlavu.

Opatrně odemkla dveře a vešla dovnitř, kde byla kupa lidí.

„Hodně štěstí zdraví, hodně štěstí zdraví," rozeznělo se obývákem a uprostřed stál brácha s obřím dortem.

„Všechno nejlepší ségra," špitl, jakmile všichni dozpívali a ona tak mohla sfouknout svých dvacet svíček.

„Dík moc," pousmála se a rozhlédla se po místnosti, která byla plná spolužaček ze střední, základky, ale taky kluků z kempu včetně jejího Radima.

„Trenérko, dostal jsem tu čest a byl jsem klukama zvolenej, abych ti předal dárek, od nás pro tebe," přišel k ní Radim a pevně ji objal, „snad to přijmeš a snad si to společně užijem," dořekl, jemně ji políbil na líčko a předal ji obálku.

„Vy jste se zbláznili, kluci, co budu dělat v Buffalu," vykulila oči.

„Letíš s náma, na mistrovství dvacítek," objasnil Kauly.

„Děkuju moc, kluci!" špitla a šla je všechny obejmout.

„Dobrý, zbytek později, teď si musíme připít na zdraví!" křikl jeden z hokejistů a ukázal na skleničky u baru.

older sisterKde žijí příběhy. Začni objevovat