„Promiň, už je pryč, pojď," pousmála se dívka, jakmile viděla na balkoně stále čekajícího Šaldu.
„Měli bychom jít spát," špitl a objal ji.
„Jsem ochotna ti půjčit svou půlku postele," řekla.
„To zní lákavě, ale co bych pak řekl Galvymu," zakroutil hlavou.
„Nic mu neříkej," pousmála se.
„Já něco vymyslím," odpověděl a povalil ji na prostornou manželskou postel v pokoji dívky.
„Takže zůstaneš?" zeptala se a koukla se mu do očí.
„Jo, zůstanu," usmál se a chtěl ji obejmout, ale ona se bleskurychle zvedla a šla zamknout.
„Dej mi moment, dám si rychlou sprchu," řekla dívka a utíkala do koupelny. Chlapec se mezitím rozvalil na posteli a koukal do stropu.
„Divím se, že ještě nespíš po tak náročným dni," pousmála se, jakmile se vrátila.
„Ani se mi nechce," odpověděl a bleskurychle si sedl.
„Měli bysme, jinak budeme oba nepoužitelní," řekla a sedla si k němu.
„Já moc dobře vím, že máš pravdu, ale nemyslím si, že toho moc naspíme," usmál se a objal ji kolem ramen.
„Ale jo, to půjde, Šalino," odpověděla.
„Tak mi řekni hezkou pohádku a budu spát hned," řekl.
„Proč bych ji měla říkat já tobě?" pousmála se.
„Protože si moje skvělá holka," špitl.
„Hele, to že jsme si dali pusu neznamená, že jsem hned tvoje holka," řekla.
„Já vím, potřebuješ čas, nechci na tebe tlačit," pousmál se a věnoval jí letmý polibek na tvář.
„Neber si to osobně, chci být opatrná, ať už jde o kohokoliv," odpověděla.
„Ale šanci mám nebo ne?" zeptal se.
„Uvidíme na konci soustředění," usmála se a svalila ho s sebou na postel.
„Přál bych si s tebou trávit čas častěji i po soustředění, ať už mi tu šanci dáš nebo ne," špitl.
„To já taky," odpověděla.
„Mám tě rád, moc," řekl a dal jí krátkou pusu.
„Já tebe taky," pošeptala a objala ho.
Během hodiny si povídali a usnuli.
ČTEŠ
older sister
Fanfiction„Proč jsi doufala, že přijdu?" zeptal se. „Protože ti chci říct, že máš pravdu," pošeptala. „Takže ti nebude vadit, když udělám tohle?" řekl chlapec a dívku políbil. „Ne, jen, můžu tě o něco poprosit?" zeptala se. „O co jde?" pousmál se. „Nechci, ab...