„Už mám na tebe čas, všechen," přišla za Šalinou dívka a objala ho zezadu kolem pasu.
„Šalda, nepochlubil ses nám," vykulil oči Záďa.
„Nevěděl jsem, jestli je to vhodný, když Kauly," začal.
„Co je s ním?" zeptala se Anet.
„Rozešla se s ním Peťa a je trochu společensky unavený," naznal Chýťa a ukázal k volnému prostoru v obýváku.
„Tak mi s ním pomožte, odtáhneme ho do pokoje pro hosty," řekla dívka a šla k němu.
„Marťas, pojď, jdeme se projít," pousmála se, jakmile k němu došla.
„Já nechci, Anet," zamumlal a sedl si na sedačku.
„Proč to děláš? Vzpamatuj se trochu, ráno ti bude akorát tak pěkně blbě," odpověděla a sedla si k němu.
„Kecal jsem klukům, nerozešla se se mnou ona, rozešel jsem se s ní já," řekl, jakoby dívčin proslov ani neslyšel.
„Radši mi ani teda nevysvětluj proč a důvod proč jsi se tak zřídil," špitla.
„Pojď, dáme si posledního panáka a u toho ti to řeknu, jo?" pousmál se a za ruku ji táhl k baru, kde ji usadil na barovou stoličku, nalil jim panáky a sedl si vedle ní.
„Nejsem si jistá, jestli to chci vědět," přemýšlela nahlas dívka.
„Předvedla mi žárlivou scénu, když jsem jí řekl že jedu na oslavu kamarádce, fakt velkou, myslel jsem, že od ní jednu dostanu, no, ale, pak jsem si uvědomil, že tě mám moc rád, víc než ji, že už s ní nejsem šťastnej, jak tehdy," zamumlal a položil ruku na jejim stehno.
„To stačí Marťas," odpověděla a snažila se jeho ruku dát pryč, to jí ale nedovolil.
„Na tvoje zdraví a na štěstí nás všech," usmál se a cinkl si s ní sklinkou, kterou do sebe oba zaklopili na ex.
„Tak, teď už pojď, ustelu ti nahoře," řekla.
„Ještě počkej, nehceš si ještě chvilku povídat?" zeptal se a ruku na jejím stehnu pomalu posouval výš pod její šaty.
„Nech toho nebo ti jedna přiletí ode mě," chytla jeho ruku, jakmile se dostala k jejímu spodnímu prádlu.
„Snažíš se chovat drsně, ale vím, že bys to neudělala," pousmál se a koukl jí do očí.
„Víš co? Doufám, že si to zítra nebudeme pamatovat, ani jeden z nás," zvedla se a odešla ke kroužku kluků, kteří se přemístili do kuchyně.
„Tak co?" zeptal se Šalda, jakmile se vrátila.
„Nic, myslím, že mu nepomůžem, já si jdu asi už lehnout, dobrou," naznala.
„Počkej na mě, půjdu s tebou," špitl chlapec a políbil ji na tvář.
„To nemusíš, klidně tu ještě s klukama buď, pak víš, kde mě najdeš," usmála se.
„Tak jo, dobrou Anet," odpověděl a alespoň ji doporvodil ke schodům.
Dívka se v pokoji vyzula z podpadků a svlékla ze šatů, místo kterých si oblékla volné bílé triko, které před pár týdny ukradla bráchovi ze skříně.
Na chodbě slyšela nějaký hluk, poté se otevřely dveře od pokoje ve kterých stál Kauly.
„Co je?" řekla dívka, jakmile ho viděla.
„Proč jsi utekla, když sama moc dobře víš, že to chceš?" zeptal se.
„Nechápu tě, Marťas," odpověděla a vytahovala si z vlasů sponky, zatímco šel chlapec blíž k ní.
„Víš, že to chceš," špitl a dívku políbil. Ta se díky alkoholu v krvi po delší chvilce odtáhla a jen na něj nechápavě civěla.
„Kauly, jdi pryč prosím," zamumlala a šla ke dveřím, které mu otevřela.
„Vážně?" zeptal se.
„Prosím," zopakovala.
„Kdyby sis to rozmyslela, víš, kde mě najdeš," pokrčil rameny a odešel.
ČTEŠ
older sister
Fanfiction„Proč jsi doufala, že přijdu?" zeptal se. „Protože ti chci říct, že máš pravdu," pošeptala. „Takže ti nebude vadit, když udělám tohle?" řekl chlapec a dívku políbil. „Ne, jen, můžu tě o něco poprosit?" zeptala se. „O co jde?" pousmál se. „Nechci, ab...