three

1.1K 50 0
                                    

„Máš vážně všechno, ségra?" zeptal se Neči, jakmile si sedal do auta ke své mamce, která je měla na smluvené místo odvézt.

„Jo, vypadá to, že jo," odpověděla a zavřela dveře od kufru auta.

„Takže můžeme jet?" usmála se máma a oba nadšeně přikývli.

„Jsem rád, že jedeš se mnou, ségra," řekl po chvíli Martin.

„Připomíná mi to, když jsem vás pár let zpátky vozila na tábor," naznala po chvíli cesty jejich máma.

„To už je pěkných pár let, nemyslíš?" pousmála se Aneta.

„Jo,je, ty už budeš mít po nástavbě příští rok maturitu a tvůj brácha mi poletí za moře, hrozně rychle to uteklo," odpověděla žena.

„Třeba neodletím, vypadá to, že mě na poslední rok nechají doma," naznal tiše Martin.

„Stejně tam skončíš a splníš si sen, jsem na vás oba pyšná," řekla, když hledala místo na parkování.

„Díky mami," odpověděla Aneta, když si brala kufr z auta a bratr ji následoval.

„To mamku ani neobejmete, než zase na pár dní zmizíte?" zakroutila hlavou.

„Ale to víš, že jo," usmál se Martin a vtáhl všechny tři do skupinového objetí.

„Za dva týdny nás máš zpátky," odpověděla Anet.

„Když to půjde, zavoláme si," řekl Martin a jejich máma jen přikyvovala.

„Mějte se," usmála se, když jim mávala, zatím co se oddalovali.

„Připravená?" zeptal se Neči když došli k zastávce.

„Víc, než kdy jindy," odpověděla s úsměvem na rtech. Byla nervózní, ale ne tolik z té přiležitosti jako z party třiceti kluků se kterými měla strávit dva týdny.

„Hej, vnímáš mě?" zasmál se po chvíli chlapec.

„Ne, promiň," odpověděla.

„Slíbíš mi něco?" naznal po chvíli.

„A co?" pousmála se.

„Že si nezačneš nic s žádným z kluků z týmu," odpověděl.

„Neboj, už jsem ti říkala, že to nehrozí," řekla.

„Já vím, ale i tak, nikdy nevíš co se může stát," naznal.

„Neboj, i kdybych se někomu líbila nebo se někdo líbil mně, tak ho ode mě budeš úspěšně odhánět," odpověděla s úsměvem.

„Ale dělal bych to pro tvoje dobro, protože nechci, aby ti ublížil další kretén," zakroutil hlavou.

„Neboj, to k životu patří, každej se ze svých chyb učí," naznala.

„Tojo,ale," začal, ale jejich rozhovor přerušil přijíždějící autobus.

older sisterKde žijí příběhy. Začni objevovat