twenty eight

740 40 0
                                    

„Tak co podnikneme?" zeptala se dívka, když došli do jeho bytu.

„No, abys nemusela tahat tu kabelku, tak si ji odložíš a potom mám v plánu zoo," pousmál se.

„Tak jo, to zní fajn," odpověděla a políbila ho na tvář.

„Akorát malinkej háček, ségra potřebuje pohlídat malou," začal.

„A kolik, že jí je?" zeptala se.

„Budou jí tři," odpověděl.

„Tak jo, tak ji jdeme vyzvednout?" pousmála se dívka.

„No, ségra říkala, že jí doveze, za půl hodiny by tu měla být," naznal.

„Fajn, to zní dobře," odpověděla a objala ho.

„Nemáš hlad nebo něco? Teda, vlastně jsem objednal dvě pizzy," pousmál se a ukázal na pult.

„To jsi nemusel," řekla.

„Ale jo, kdyby jsme to nesnědli, můžeme si dát, jak přijdeme," odpověděl.

„A co budeme dělat teď?" zeptala se a opatrně ho políbila.

„Myslel jsem, že jíst, ale tohle je možná lepší nápad," špitl a polibek ji oplatil.

„Upřímně mám fakt velkej hlad," zasmála se a obmotala mu ruce kolem krku.

„Tak je to jasný," odpověděl a táhl ji do prostorné kuchyňky.

„Máš to tady pěkný," naznala, když se koukala kolem.

„Kdyby se mi tu o to občas nestarala ségra, když jsem pryč, tak to tady vypadá jako po výbuchu, Anet," řekl chlapec.

„Ale ne, já myslím, tak celkově, je to tady útulný," pousmála se.

„Děkuju," odpověděl a podal jí krabici.

„Dobrou chuť," řekla a oba se zakousli do svých kousků.

Po deseti minutách už nemohli, tak si stěžovali, že snad ani do zoo nedojdou.

„To budou oni," reagoval Šalda na zvonicí zvonek a pustil je dovnitř, po několika sekundách se doplazili nahoru, do patra.

„Ahoj, prcku," usmál se a dítě si vzal ihned do náruče, „koukej, to je Anetka, řekneš jí ahoj?" naznal, když přišel blíž.

„Ahoj, jak se jmenuješ?" zeptala se dívka a pohladila jí ruku.

„Sabinka," zašišlala.

„Ségra, pojď dál," křikl Radim.

„To ne, já už pojedu," odpověděla.

„Chci ti představit moji slečnu," pousmál se.

„Tak ukaaž," přiřítila se dívka, která mu byla hodně podobná.

„To je Anet, Nečiho ségra, a tohle je Peťa, moje ségra," řekl Radim a dívky si podali ruce.

„Jsi Nečimu dost podobná," pousmála se po chvíli.

„Ale nic nikomu neříkej, ségra, jinak by mě Neči asi vykuchal," odpověděl chlapec.

„Je to u mě v bezpečí, tak si užijte den a díky za malou," řekla s úsměvem a odešla.

older sisterKde žijí příběhy. Začni objevovat