seventeen

842 39 0
                                    

Po snídani, krátkých testech v hlavní budově a následném obědu se šli kluci trápit na dvojité beach volejbalové hřiště, kde je trenéři trápili v písku.

„Tak dáme si to na čas, třikrát tam a zpět, vejdete se sem po trojicích, začne útok, pak obrana a brankáři na konec," řekl trenér.

„Je to nutný?" zeptal se Záďa.

„Záďo, za rok před draftem to budeš mít ještě horší," odpověděla dívka a šla si stoupnout na start se stopkami.

Po pěti útočných trojicích a devíti obráncích přišel na řadu Radim s poslední trojkou obrany.

„Makej, makej, makej," křičela dívka, když se Radim řítil po třetí zpátky a doběhl jako první.

„Dobrý, trenérko?" vydýchával se.

„Jo, dost slušnej čas," pousmála se a startovala poslední tři kluky.

„Chcete vědět vyhodnocení?" zeptal se trenér, když přišel ke klukům, kteří leželi na trávě vedle písku.

„Jo," všichni přikyvovali.

„Nejlepší z útoku Nečas, z obrany Šalda z brankářů Škarek, celkové nejlepší Šalda, pošlete si tu tabulku, jestli chcete," usmál se a podal jim složku s časy.

„A co dostanu za výhru?" zeptal se Šalda s úsměvem.

„Nestačí ti dobrej pocit?" odpověděla dívka a šla k trenérům, kteří se na něčem dlouho domlouvali.

„Tak kluci za chvilku si dáte bazén a taky uděláme možná nějakej závod," naznal hlavní trenér.

„A půjdete tam s náma? Teda půjde i trenérka?" zazubil se Záďa.

„Trenérka vám bude dělat dozor ze břehu," usmála se dívka a s úšklebkem odešla do svého pokoje. Tam vypila vodu, kterou si vzala z ledničky, převlékla se do kraťasů a obtáhlého tílka s větším výstřihem a s žabkama v ruce mířila k bazénu, kde už se poflakovali kluci v plavkách.

„Sluší ti to," pousmál se tiše Šalda, když prošla vedle něj.

„Dík, jinak ty testy dneska, dost slušný," odpověděla.

„Po večeři na balkonku, jo?" řekl a odešel od ní radši pryč, než něco stihl zaregistrovat brácha.

„Co chtěl?" přišel k ní Neči, když si stoupla do rohu.

„On nic, jen jsem ho pochválila za dnešní výsledky," odpověděla.

„Určitě?" zeptal se.

„Marťas, je to zde moje práce," pousmála se a šla ke kraji bazénu.

„Dejte si pár délek na zahřátí a pak uvidíme, jestli to budete moc flákat, tak dostanete menší večeři," řekla dívka s úsměvem.

„To bys nám neudělala," odpověděl Kauly.

„To nevíš, čeho všeho jsem schopná," pousmála se.

older sisterKde žijí příběhy. Začni objevovat