twenty three

763 33 1
                                    

Všechno se to celé nějak zvrtlo a půlka lidí byla v pokoji na zemi polonahá, aneb tak to dopadá, když se hraje flaška a za nesplněný úkol se dávají penále. Ani dívka nebyla pozadu, té zbylo jen spodní prádlo a věděla, že by kluci chtěli víc, ona ale ne.

„Tak, co teď, Anet?" pousmál se Záďa, když na ni padlo další kolo.

„Bylo by dobrý to ukončit," naznala.

„Ne ne nee, až za chvíli," odpověděl.

„Tak mi dej úkol," řekla sebevědomě.

„Nebudu taková svině jak kluci předtím," začal, „takže se vykousni třeba třebaa s Šalinou," pousmál se a dívka vykulila oči.

„To jako fakt?" zeptala se.

„Jo nebo ti mám pomoct se sundáním dalšího kousku?" řekl a dívka zakroutila hlavou.

Koukla se na bráchu, který měl dvě možnosti, sledovat svoji ségru nahou nebo ji sledovat se cucat s jeho kamarádem, ani jedna se mu moc nezamlouvala, ale nebylo to jeho rozhodnutí.

Po chvilce se zvedla a šla k Radimovi, který seděl naproti ní, opatrně se k němu nahla a dlouze se líbali, mezitím, co je kluci hecovali dál křikem. Neči stihl odejít.

„Spoko?" zeptala se Anet, když se od něj odtáhla.

„No, nečekal jsem to, ale jo," odpověděl.

„Kam šel brácha?" koukla na kluky.

„Asi k sobě," řekl Kauly, dívka si sebrala oblečení ze země a odešla z místnosti.

„Brácha?" ťukala na dveře.

„Nemyslel jsem, že to uděláš, že jsi taková," pošeptal, když jí otevřel.

„Bylo to buď a nebo," začala, „buď bych byla před všema nahá nebo bych musela jednoho políbit, tohle bylo menší zlo," dořekla.

„Já vím, ale proč zrovna on, proč nevybral někoho jinýho," zakroutil hlavou.

„To je jedno, už je to za náma, opakovat se to nebude," odpověděla tiše.

„To je fuk, vracet se tam nebudu," řekl a sedl si na postel.

„Tak já tady s tebou zůstanu," usmála se.

„To ne, já, chtěl jsem si ještě zavolat," odpověděl.

„Té tvé kočce?" zeptala se.

„Jo, chybí mi, uvědomil jsem si zde, že ji mám vážně rád," pousmál se do země.

„To jsem ráda, moc," objala ho, „tak se měj a nemysli na to co se stalo, už jsem velká holka," dořekla.

„Neboj, dobrou ségra," políbil ji do vlasů a ona odešla.

older sisterKde žijí příběhy. Začni objevovat