„Tak už si uděláš čas i na mě, kočko?" objevil se u dívky Radim, jakmile si sedla na sedačku v altánku na zahradě.
„Chtěla jsem tě jít najít dřív, ale nebyl čas a teď už jsem tolik unavená, že bych nikam nedošla," špitla a objala ho.
„Všechno nejlepší, mám pro tebe něco speciálního," pousmál se a políbil ji.
„Opatrně, mohl by nás tady někdo vidět," zamumlala a hlavu si opřela o jeho rameno.
„Ještě jsi to Martinovi neřekla?" zeptal se.
„Ne, on mi taky ještě nepředstavil tu jeho holku," odpověděla.
„Chápu to, zvládnem to, ale teď zavři oči," špitl chlapec a políbil ji na čelo.
„Ráďo, děsíš mě," pousmála se, ale poslechla.
„Nemusíš se vůbec ničeho bát," odpověděl a připl dívce na krk náhrdelník s medailonkem ve tvaru srdce, „otevři," dořekl.
„Děkuju, moc," pošeptala a objala ho.
„Otevři ten medailonek," naznal s úsměvem.
„Kde jsi tu fotku vzal? Vůbec si nepamatuju, že bychom se fotili," odpověděla.
„Z kempu, fotili jsme se spolu, přísahám," zasmál se.
„Fakt ti moc děkuju," řekla a políbila ho.
„Hele, měla bys jít, určitě tě hledají, já si tě pak zase najdu," odpověděl.
„Tak jo, zatím se měj," špitla a zmizela v domě.
„Kde jsi byla?" pousmál se Neči, jakmile přišla do kuchyně.
„Chvilku jsem byla venku, potřebovala jsem trochu klidu, sama se svýma myšlenkama," odpověděla.
„Lidi, nevíte, kde je Šalina?" přišel Chýťa do kuchyně.
„Nemám tušení," zamumlal Neči.
„Říkal někdo moje jméno?" zasmál se Radim když přišel do kuchyně.
„Tak pojďte pít hoši," řekl Kauly a táhl všechny tři do obýváku k baru.
„Tady jsi, nepiješ nebo co?" přišla za dívkou její kamarádka.
„Ještě nebyl čas, Áďo," naznala dívka.
„Pojďme to napravit," řekla a táhla ji k baru.
Všichni do dívky lili panáky, prý na zdraví, až se trochu začala motat, ale pořád věděla, co dělá.
„Už dobrý, stačí teď chvilku, jo?" naznala dívka.
„Smím prosit?" pousmál se Kaut na dívku, když se místností začala rozléhat jedna z pomalých písniček.
„Jo, pročby ne," odpověděla a šla s ním do volného prostoru v obýváku.
„Tak co, jak žiješ trenérko?" zamumlal během tance a ruce si položil na její pozadí.
„Hele kroť se, jo? Jinak tě brácha zabije a já taky," odpověděla a ruce mu posunula výš.
„Beru na vědomí, takže bych šanci neměl, co?" zeptal se.
„Neměl, Kauly," řekla narovinu a jakmile písnička skončila odvedla ho zpět k baru.
„Dík," pousmál se a nalil si další čtvrtku.
„Anet, brácha mi říkal, abych ti vyřídila, ať za ním přijdeš do altánku," šťouchla do ní kamarádka.
„Nevíš, co mi chce?" zeptala se, když už byla u dveří.
„Netuším," naznala.
ČTEŠ
older sister
Fanfiction„Proč jsi doufala, že přijdu?" zeptal se. „Protože ti chci říct, že máš pravdu," pošeptala. „Takže ti nebude vadit, když udělám tohle?" řekl chlapec a dívku políbil. „Ne, jen, můžu tě o něco poprosit?" zeptala se. „O co jde?" pousmál se. „Nechci, ab...