fourteen

863 42 0
                                    

Po snídani se dívka vrátila na pokoj, protože měla volno, zatímco kluci dostávali denní dávku v posilovně.

Ležela na posteli zachumlaná v mikině Šaldy a přemýšlela, o ní, o něm, o nich.

Čím víc přemýšlela, tím víc si byla jistá tím, že měl chlapec pravdu, po týdnu stráveným s chlapci opravdu něco cítila a nedokázala si představit, že zde bude muset být další týden.

Kolem jedenácté se rozhodla navštívit kluky a trenéry v posilovně, aby zjistila, co se bude dít odpoledne.

„No, vzhledem k tomu, že odpoledne prší, tak trénink v písku nepřipadá v úvahu, proto musíme zase něco vymyslet na ledě," začal trenér, jakmile dívka přišla.

„Nějakej plán, Anet?" koukl na ni trenér obránců, kterému pomáhala.

„Zapracovala bych na přesilovkách a oslabeních," začala, „vím, že je do mistrovství dvacítek ještě času dost, ale když budeme mít nějakej pevnej základ už teď, bude to snazší," řekla dívka a trenéři přikyvovali.

„Nemusíme na tom ledě být celý odpoledne, klidně mužem klukům pak dát k večeru bazén," naznal hlavní kouč.

„Tak po obědě ve dvě na ledě, tak na dvě hodinky a potom v půl šesté plavecký bazén, souhlas?" plánovala dívka a všichni přikyvovali

„A zítra to vypadá, že už budeme moct jít i do písku," přišel jiný pán z týmu.

„Tak to bychom měli," usmál se trenér a všechny propustil pryč.

Dívka šla pomalu se skupinkou chlapců, když zjistila, že všichni, až na Radima šli do pokoje k Záďovi, tak zašla do pokoje pro mikinu a následně klepala na dveře od jeho pokoje.

„Přišla jsem ti ji vrátit," špitla, jakmile jí chlapec otevřel.

„To jsi nemusela," odpověděl, „půjdeš dál?" zeptal se a poodstoupil ode dveří.

„Ráda," usmála se.

„Přemýšlela jsi o tom?" špitl opatrně.

„Jo, celý dopoledne," řekla a sedla si na sedačku vedle něj.

„A na co jsi přišla?" pousmál se.

„Že jsi neměl pravdu," špitla.

„Dokaž to," odpověděl.

„Jak?" zakroutila hlavou, na to se k ní Šalda naklonil a dlouze ji políbil.

„Pořád jsi si jistá?" pošeptal jakmile se odtáhl.

„To jsi neměl," odpověděla.

„To mi stačí," usmál se.

Dívka na chlapce nechápavě koukala a on se usmíval.

„Nechci zklamat bráchu," špitla po chvíli.

„Víš, že když budeš chtít, tak se to nemusí vůbec dozvědět?" odpověděl.

„To mu mám lhát?" zakroutila hlavou.

„Nemusíš mu lhát, stačí jen, když mu neřekneš úplně všechno," pousmál se.

„Prostě ne, nějak to zvládnu," řekla a zvedla se ze sedačky.

„Fakt tomu věříš?" zasmál se.

„Musím to zvládnout," špitla a odešla z pokoje pryč.

older sisterKde žijí příběhy. Začni objevovat