2.Bölüm

365 10 3
                                    

~Draco~
   Bu salak zaman ne kadar çabuk geçiyor. Sanki daha dün Granger okuldan uzaklaştırılmıştı. Ama yarın geri dönüyor. Bu herkesin canını sıkıyor. Slytherin'dekilerin bile popoları tutuştu.
    Az olmuş ona. Azkabana atmak en iyisi olurdu. Bulanık işte. Onun gibilerine hep şans yüzlerine gülüyor. Bakalım Granger mutlu hayatına devam edebilecek mi?
    Kimi kandırıyorum ki? Doğrusu son zamanlarda nedense benim ilgimi çekmeyi başarmıştı. Ona karşı ne ilgim var bilemiyorum. Bazen gözlerimiz kenetleniyordu. Çok ergence bir durum. Ama son defa ona baktığımda sinsi gülümsememi kullanıp onun daha çok benden nefret etmesini sağladım. Neden bunu yaptım bilmiyorum. Zaten son defa ona baktığımda Hogwartz'tan gidiyordu. Ve geri dönüp bana son defa baktığında belki benim yüzümden daha çok göz yaşı dökmeye başladı.
    Neden düşünüyorum ki bunu? Zaten 1 sene geçmiş. Koskoca 1 sene. Eminim soyadımı bile hatırlamıyordur o. Gerçi hatırlasa çok iyi olur. Böylece burada kimin patron olduğunu bilip ona göre davranır.
    Bir yandan da ona üzülüyorum. Sonuçta burda ona katil muamelesi yapacaklar. Dışlayacaklar, arkasından konuşacaklar,dalga geçecekler. Böyle durumları iyi bilirim. Ve galiba onu anlayabilirim. Ama bu pek benim işime yaramaz. Ve onun da işe yarayacağını sanmıyorum. Gryffindor'dakilerin hepsi dik başlı. Aslan simgeleri ile kendileri okulun kralları sanıyorlar. Yakında taçları başlarından düşecek. O zaman görecekler gerçek kralları.
    Ha bu arada, Slytherin'den olan Pansy Parkinson'u öldürmüş. Bu durum hepimizin canını sıktı. Böyle bir ölümü hak etmiyordu. Ona hep asık surat derlerdi. Bundan dolayı Granger bir gram daha nefretimi kazandı.
      Eminim ki Slytherin, onu çok güzel bir öfkeyle karşılayacak. Ve ben bunu cips yiyerek seyredeceğim. Onu yerin dibine sokmak çok zor olmayacak. O bakışmalarımıza bir anlam katmayı düşünme Granger. Burdaki hayatın senin için cehennem gibi olacak.

Devam edecek...

Unutma Beni/DramioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin