"Så du skrattar åt mig?"
Jag nickade och satte mig på golvet lutat mot köksskåpen.
"Nu du jävlar...!" sa Luke, tråkade bort lite av mjölet han hade i ansiktet och kom mot mig.
Han satte sig ner på golvet och började kittla mig. Jag skrattade och skrek att han skulle sluta. Han fortsatte kittla mig och gav sig aldrig heller! Jag la mig ner på golvet och sprattlade och skrek samt skrattade så att jag knappt kunde andas.
"Snälla, sluta!" bad jag.
"Varför? Vad får jag för det?" frågade Luke lurigt.
"J-jag vet inte! Vad vill du ha?!" frågade jag.
Luke slutade kittla och kollade på mig. Han log, inte ett flin utan ett leende, och lutade sig ner. Han stannade nån centimeter ifrån mitt ansikte och bara kollade in i mina ögon och jag kollade in i hans, hans fina bruna ögon som man bara kunde drunkna i. Dom få centimetrarna emellan oss minskade och var nu borta. Vi kysstes i en passionerad och meningsfull kyss, som jag aldrig ville skulle ta slut.
Det kvittar hur mycket vi än kysser varandra, jag kommer aldrig att tröttna på dom där läpparna. Eller han.
Jag kände Luke's leende bli större i kyssen och det fick även mig att le.
Vi separerades sakta ifrån varandra och bara kollade in i varandras ögon med leenden på våra läppar.
"Du mjölar ner mig..." sa jag lugnt.
"Jaha, gör jag?" frågade Luke som en chock.
"Vad säger du nu då?" frågade Luke och rufsade sig i håret (där han också hade mjöl) över mig.
Jag skrattade bara åt honom och detsamma gjorde han.
Han böjde sig ner igen och gav mig en kyss och drog sedan sakta ifrån.
"Nova..." började Luke.
"Ja"
"Jag älskar dig" fortsatte han och log.
Jag besvarade leendet och satte mig upp så att jag satt mittemot han.
"Och jag älskar dig" sa jag.
Luke's leende blev en aning större.
"Kom" sa jag och tog tag i Luke's hand och ställde mig upp.
"Vart ska vi?" frågade Lule och ställde sig upp han med.
"Du ska gå och tvätta bort allt mjöl" sa jag och betonade ordet 'du'.
"Kan du inte följa med?" gnällde Luke och drog i mig som ett litet barn.
"Nej, jag ska städa upp här" svarade jag.
Luke gick besviket iväg.
Jag skrattade åt hans barnsliga beteende och skakade på huvudet. Jag började städa.
*
Jag pustade ut och kollade mig omkring i köket och resultatet blev bra. Det såg lika bra som förut innan jag och Luke begav oss in på att baka, om inte bättre.
"Vet du hur jävla svårt det är att få ur mjöl ur håret? Det blir ju som värsta limmet!" hörde jag Luke bakom mig.
Jag vände mig om och såg en halvnaken Luke med en handduk runt höften och en in handen som han skrubbade på huvudet för att torka sitt hår med.
Jag vände mig hastigt om och mina kinder började hetta till.
Ett par armar virrade sig om mig och ett par läppar kysste mig ömt på halsen och vidare till örat.
"Det är inte precis som om du inte har sett det förut" sa Luke tyst.
Jag log och kände mig nästan lite dum. Jag menar han har ju rätt, jag har ju sett det förut, jag har ju till och med sett honom helt naken förut så jag fattar egentligen varför jag reagerade sådär.
"Eller hur?" frågade han tyst med en sexig röst ännu en gång.
YOU ARE READING
Utlands crushen
RomanceNär Nova Olsson åker utomlands med sin mamma ser hon fram emot en underbar semester. Sol, bad, shopping osv. Det kan inte bli bättre tycker hon, men sen händer det något och allt blir bara bättre och bättre. Men när allt är på topp rasar allt. Komme...