"Πάμε επόμενο!" Φωνάζει σαν τρελός ο κολλητός μου ο Ίαν καθώς μας φέρνει το τέταρτο σφινακι και τότε το κατεβάζουμε μονορουφι.
"Τα καλά της νιότης!'' Λέω και γελάνε.
"Βασικά του να είσαι εργένης! Εσύ αρραβωνιασμένος άνθρωπος είσαι Κρίστιαν! Τι δουλειά έχεις εδώ?" Με ρωτάει ειρωνικά ο άλλος μου κολλητός ο Μάικ και γελάμε.
"Με την Τέσσα δεν έχουμε αρραβωνιαστεί ακόμα! Τον άλλο μήνα που θα πάω να γνωρίσω και την οικογένεια της θα αρραβωνιαστούμε. Ως τότε μπορώ να πιω ότι θέλω..." Λέω και τότε βλέπω μια όμορφη κοπέλα να ανεβαίνει σε ένα τραπέζι και να χορεύει στον ρυθμό της μουσικής εντυπωσιάζοντας όλους με τον χορό και το κορμί της.
"Και να πήδηξω..." Λέω καθώς σηκώνομαι και με κοιτάζουν περίεργοι.
"Νόμιζα πως είχες πει πως τέρμα οι γκομενες και τα ξενοπηδηματα." Μου λέει ο Ίαν.
"Και ότι είσαι ερωτευμένος με την Τέσσα." Συμπληρώνει ο Μάικ.
"Είμαι είμαι... Αλλά κοιτά εδώ μαναρακι... Δεν γίνεται να το αφήσω έτσι." Λέω και γυρνάω στον μπάρμαν.
"Δύο ποτήρια κόκκινο κρασί. Από το καλό." Του λέω και γνέφει. Τότε μου δίνει τα ποτήρια και πλησίαζω την κοπέλα που χορεύει.
Όλοι την κοιτάζουν και την χειροκροτούν.
Και δεν τους αδικώ.
Η κοπέλα είναι πανέμορφη.
Οκ είναι σχετικά κοντή με ένα όμορφο σώμα με καμπύλες και κάστανα σπαστά μαλλιά.
Έχει ένα πανέμορφο χαμόγελο και χορεύει στον ρυθμό της μουσική χωρίς να την επιρεάζουν τα πολλά αντρικά βλέμματα πάνω της.
Φοράει ένα μαύρο κοντό φόρεμα και ψιλά τακούνια κάνοντας την ακόμα πιο εντυπωσιακή.
Όταν το τραγούδι τελειώνει εκείνη κατεβαίνει λες και είναι η βασίλισσα του κλάμπ και αρχίζει να φλερτάρει με έναν τύπο.
Σορι φιλέ αλλά απόψε θα γίνει δικιά μου.
Αμέσως την πλησίαζω ενώ δεν έχει καταλάβει ακόμα την παρουσία μου.
"Γεια σου κούκλα." Της λέω μπαίνοντας μπροστά από τον άλλο τύπο και με κοιτάζει.
Ουαου...
Δεν είχα δει το πρόσωπο της πριν και τώρα μπορώ να πω πως μαγευτικά.
Δεν φαίνεται πολύ μεγάλη.
YOU ARE READING
Εκείνη η μικρή...
Teen FictionΜωρό. Θα κάνω μωρό. Θα γίνω μητέρα. Θα γίνω μητέρα στα 17 μου. Όμως τι είναι το χειρότερο σε όλο αυτό? Θα κάνω μωρό θα γίνω μητέρα στα 17 μου στο ενώ αυτό το μωρό που μεγαλώνει στην μήτρα μου είναι το μωρό του αρραβωνιαστικού της αδελφής μου πο...