Old friend

3.5K 269 177
                                    

"Ουαου... Πως φαίνεται ότι ο άνθρωπος είναι λεφτάς." Λέω μόλις μπαίνουμε μέσα στο εστιατόριο και το κοιτάζω με θαυμασμό.

Εδώ όλες φοράνε κάτι καλά ρούχα ακριβά και οι άντρες λες και πάνε σε γαμο.

"Εδώ έχει πολύ καλό φαγητό. Καλής ποιότητας και ξέρω πως ο παιδί μου θα τρέφεται σωστά." Μου απαντάει εκείνος.

"Εγώ πίτσα θέλω." Γκρινιαζω και με κοιτάζει αυστηρά.

"Αυτά τα πράγματα είναι ανθυγιεινα και δεν ξέρω τι ποιότητας είναι. Οπότε για να είμαι σίγουρος ότι δεν είναι κάτι επιβλαβές για την υγεία του παιδιού μου για τους επόμενους 8 μήνες κομμένα τα fast food." Μου λέει και τον κοιτάζω θυμωμένη.

"Ξέρεις τι? Για κάποιον ο οποίος δεν έχει σκοπό να αναγνωρίσει το παιδί του πολύ μιλάει. Αφού δεν πρόκειται να γίνεις πατέρας του σταμάτα να φέρεσαι σαν πατέρας." Του λέω με κακιά και φαίνεται πως τον εκνεύρισα.

"Κύριε Κίνγκ. Γεια σας. Που θέλετε να καθισετε?'' Τον ρωτάει ένας σερβιτόρος.

"Κοντά σε παράθυρο. Μόνοι μας θα είμαστε." Απαντάει εκείνος και μας κάνει νόημα να κατσουμε σε ένα τραπέζι δίπλα από ένα παράθυρο.

"Λοιπόν... Ήρθαμε εδώ για να γνωριστούμε. Μια... Συνάντηση καλής θέλησης... Και εσύ βέβαια δεν φαίνεσαι πολύ πρόθυμη." Μου λέει ο Κρίστιαν και ρολαρω τα μάτια μου.

"Άλλος είναι ο κοπανος που με διατάζει όλη την ώρα." Του απαντάω ειρωνικά.

"Δεν είναι αλήθεια." Λέει κάπως περεξηγημενος και τότε έρχεται ο σερβιτόρος.

"Θα θέλατε καταλόγους ή έχετε είδη αποφασίσει τι θα φάτε?" Ρωτάει ο σερβιτόρος.

"Εμ... Εγώ θέλω..." Πάω να ζητήσω κατάλογο όμως ο Κρίστιαν με διακόπτει.

"Θα πάρουμε το νούμερο 16 και το νούμερο 25 νερό μόνο εμφιαλωμένο. Αυτά." Λέει και αφού ο σερβιτόρος τα σημειώσει φεύγει ενώ κοιτάζω τον Κρίστιαν εκνευρισμένη.

"Δεν με διατάζεις ποτέ ε? Γιατί δεν με άφησες να πάρω μα φάω κάτι μόνη μου? Δεν ξέρω καν τι μου παρήγγειλες!" Του λέω

"Γιατί και να παράγγελνες θα ήξερες τι θα έτρωγες? Στην τύχη θα έπαιρνες." Μου λέει ειρωνικά.

"Δεν είμαι ηλίθια Κρίστιαν. Και στο κάτω κάτω... Θα μπορούσες να με ρωτήσεις τι θέλω. Έχω και εγώ βούληση ξέρεις. Δεν είμαι αμοιβάδα."  Του απαντάω.

"Γιατί Χέιλι και να σε ρωτούσα να πάραγγειλω αυτό οου παραγγειλα  όχι θα έλεγες." Υπερασπίζεται τον εαυτό του.

Εκείνη η μικρή... Where stories live. Discover now