Πρώτη συνάντηση

3K 278 236
                                    

Christian POV

"Χθες πραγματοποιήθηκε η επίδειξη μόδας των καινούργιων ρούχων της ταλαντούχας και νέας σχεδιάστριας Χέιλι Έντισον. Τα σχέδια κατέπληξαν το κοινό ενώ οι πωλήσεις των μοναδικών και υπέροχων ρούχων που σχεδιάζει έχουν είδη ξεκινήσει. Στην πασαρέλα περπάτησαν πολλά γνωστά μοντέλα όμως την παράσταση έκλεψε για ακόμα μια φορά η πανέμορφη κόρη της σχεδιάστριας η Άλισον που με την απέραντη ομορφιά της το νάζι της και τα γεμάτα παιδική αθωότητα των γαλαζοπρασινων ματιών της κέρδισε όχι μόνο τις εντυπώσεις αλλά και τις καρδιές του κοινού. Αύριο η νεαρή σχεδιάστρια μαζί με τον σύντροφο της Φίλιπ Γουίλσον και την χαριτωμένη Άλισον θα πετάξουν προς την Αμερική Νέα Υόρκη συγκεκριμένα όπου εκεί θα μείνουν μόνιμα. Λέτε σύντομα το όμορφο ζευγάρι να παντρευτεί εκεί στην Νέα Υόρκη?'' Διαβάζω και χαμογελάω.

Που κατάντησα...

Να διαβάζω περιοδικά μόδας και τον κίτρινο τύπο για να μπορώ να τις  βλέπω και να μαθαίνω για αυτές.

Η Χέιλι γέννησε ένα πανέμορφο κοριτσάκι... Την κόρη μας... Την Άλισον.

Είναι πραγματικά πάρα πολύ όμορφη.

Μου μοιάζει...

Είναι ξανθούλα με γαλαζοπράσινα ματάκια. Και έχει ένα χαμόγελο...

Όμως το πιο όμορφο πάνω της είναι τα ματάκια της.

Όχι το χρώμα ούτε το σχήμα ούτε τίποτα από αυτά...

Αλλά η αθωότητα που έχουν μέσα τους και η λάμψη τους.

Ναι... Αυτό σίγουρα το πήρε από την Χέιλι.

Κοιτάζω μια φωτογραφία που είναι αγκαλιά και χαμογελάω.

Είναι ακόμα υπερβολικά όμορφη...

Είναι νέα ακόμα. Μόλις 25 χρονών...

Ακόμα είναι κοριτσάκι αλλά είναι ντυμένη σαν γυναίκα.

Τα μαλλιά της είναι ακόμα μακριά σπαστά και έχει το ίδιο τζουσι σώμα που είχε όταν την γνώρισα. Τα ρούχα της είναι κομψά με μια μοντέρνα πινελιά και είναι υπέροχα.

Όπως και ότι σχεδιάζει.

Είναι όλα υπέροχα.

"Αν δεν ήξερα ότι είσαι απελπισμένος να πας να της δεις γιατί σου λείπουν θα ανησυχούσα. Όλο περιοδικά μόδας και κουτσομπολιστικα διαβάζεις." Μου λέει ο αδελφός μου ο Τάιλερ και τον κοιτάζω.

Μεγάλωσε και εκείνος.

Πλέον είναι και ενήλικας... Ένας όμορφος άντρας.

Εκείνη η μικρή... Where stories live. Discover now