"Είναι νεκρός..."

3.9K 283 409
                                    

Hayley POV

Μωρό.

Θα κάνω μωρό.

Θα γίνω μητέρα.

Θα γίνω μητέρα στα 17 μου.

Όμως τι είναι το χειρότερο σε όλο αυτό?

Θα κάνω μωρό θα γίνω μητέρα στα 17 μου στο ενώ αυτό το μωρό που μεγαλώνει στην μήτρα μου είναι το μωρό του αρραβωνιαστικού της αδελφής μου που μου ρίχνει και 10 χρόνια!

Τι θα κάνω?

Είμαι έγκυος! 

"Χέιλι! Χέιλι είσαι καλά?" Με ρωτάει ο Κρίστιαν κάπως ανήσυχα και τότε ανοίγω τα μάτια μου.

"Κρίστιαν..." Λέω κουρασμένη καθώς προσπαθώ να σηκωθώ όμως δεν με αφήνει.

"Μην σηκώνεσαι... Μπορεί να κουραστείς." Μου λέει όμως δεν του δίνω σημασία.

"Πες μου ότι μου έκανες πλάκα... Ότι δεν με άφησες έγκυο..." Του λέω καθώς σηκώνομαι.

"Είσαι έγκυος Χέιλι. Μέσα σου έχεις τον απόγονο μου. Και τον θέλω." Μου λέει σκληρά.

"Τι... Τι εννοείς?" Τον ρωτάω ενώ έχω συνέλθει λιγάκι.

"Θα γεννήσεις το παιδί μου και θα εξαφανιστείς..." Μου λέει και τον κοιτάζω έκπληκτη.

"Τι? Δεν θα μου πεις τι να κάνω! Είναι και δικό μου παιδί!" Του φωνάζω.

"Και τι έχεις εσύ να του προσφέρεις? Με ρωτάει ειρωνικά.

"Αγάπη? Φροντίδα?" Τον ρωτάω ειρωνικά.

"Είσαι 17 χρόνων. Δεν έχεις τελειώσει καν το σχολείο. Δεν έχεις λεφτά δουλειά... Τίποτα. Και το δικαστήριο σε ποιον θα δώσει το μωρό? Σε εμένα έναν ζαμπλουτο επιχειρηματία ή εσένα? Μια φτωχή μαθήτρια δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης?" Με ρωτάει και γελάω ειρωνικά.

"Δηλαδή... Θα δεχτείς να πάμε σε δικαστήρια... Να μαθευτεί το ότι αν και ήσουν αρραβωνιασμένος με την αδελφή μου με αποπλανήσες σαν μικρή αθώα κοπέλα που είμαι? Γιατί αν δεν θυμάσαι είμαι ανήλικη!" Του φωνάζω και ζαλίζομαι και άλλο.

"Μπορώ εύκολα να πάρω το παιδί λαδονοντας τους δικαστές... Δεν είναι και πολύ δύσκολο." Μου λέει χαλαρά.

"Και εγώ να πω στην Τέσσα για το τι έγινε έναν μήνα πρίν!" Του φωνάζω και με πλησιάζει απειλητικά.

"Αν το κάνεις θα σε καταστρέψω..." Με απειλεί.

"Θα με καταστρέψεις αν μου πάρεις αυτό το παιδί..." Του λέω κοιτάζοντας τον στα μάτια χωρίς να τον φοβάμαι.

Εκείνη η μικρή... Where stories live. Discover now