"Λοιπόν Σεμπάστιαν θες να κάτσεις μαζί μας?" Ρωτάει ο Κρίστιαν κάνοντας με να φρικαρω.
"Όχι Κρίστιαν..." Πετάγομαι εγώ και με κοιτάζουν.
"Εμ... Δεν νιώθω πολύ καλά. Ζαλίζομαι λιγάκι... Θέλω να πάω σπίτι να ξαπλώσω." Λέω ψέματα και ο Κρίστιαν με κοιτάζει λίγο αγχομενος.
"Εντάξει Χέιλι... Εμ Σεμπάστιαν λυπάμαι αλλά η μικρή..." Αρχίζει να λέει ο Στέφαν όμως ο μπουμπούνας τον διακόπτει.
"Καταλαβαίνω... Η μικρή μας αμαζόνα θα έχει αρπάξει κανένα κρύωμα. Τόσες ιοσεις κυκλοφορούν. Όλο και κάπου θα κόλλησε... Ειδικά... Αν η μικρή είναι... Ζωηρή." Λέει κοιτάζοντας με προστηχα και τον κοιτάζω εκνευρισμένη.
"Ναι... Εμ κανονιζουμε άλλη φορά να συναντηθουμε. Τα λέμε Σεμπ." Λέει και αφού κάνουν μια χειραψία ο άχρηστος παίρνει το χέρι μου και το φιλάει.
"Χάρηκα όμορφη... Ελπίζω να σε ξανά δω σύντομα..." Μου λέει και κοιτάζω τον Κρίστιαν.
"Πάμε τώρα μικρή..." Μου λέει και βγαίνουμε έξω από το μαγαζί και μπαίνουμε μέσα στο αμάξι του.
"Κρίστιαν..." Του λέω ενώ οδηγάει.
"Τι είναι τιγράκι?" Με ρωτάει χωρίς να με κοιτάζει.
"Πάμε να φάμε καμία πίτσα? Πεινάω." Του λέω και τότε με κοιτάζει.
"Δεν ένιωθες άρρωστη?" Με ρωτάει.
"Δεν θέλω να γυρίσω σπίτι... Αν είναι πάμε να πάρουμε μια πίτσα στο χέρι και πάμε να κάτσουμε σε κανένα πάρκο. Εγώ θέλω αέρα και το μωρό φαγητό. Δεν θα του χαλασεις χατήρι ε? Στο παιδί σου daddy?" Τον ρωτάω ελαφρώς ειρωνικά και γελάει λιγάκι.
"Πριν είχες νεύρα." Σχολιάζει.
"Τώρα όμως πεινάω. Και στο κάτω κάτω βγήκαμε έτσι ώστε να γνωριστούμε. Απλά με εκνεύρισες... Δεν έμαθα τίποτα για εσένα εκτός το ότι δεν έχεις καλό γούστο στο φαγητό." Του απαντάω.
"Καλά. Πάμε." Μου λέει και αρχίζει να οδηγάει προς μια πιτσαρία για να φάμε κανονικό φαγητό.
Μόλις φτάνουμε βγαίνουμε από το αμάξι του και πάμε μέσα. Αφού πάρουμε δύο πίτσες στο χέρι πάμε σε ένα πάρκο και καθόμαστε σε ένα παγκάκι.
"Σαν γουρουνάκι τρως." Μου λέει ο Στέφαν και τον κοιτάζω μπουκομενη.
"Το παιδί φταίει." Λέω και γελάει ενώ τρώει και εκείνος από την δική του.
"Λοιπόν για πες μου μικρό τιγράκι... Από που ήξερες τον Σεμπάστιαν?'' Με ρωτάει και τον κοιτάζω.
YOU ARE READING
Εκείνη η μικρή...
Teen FictionΜωρό. Θα κάνω μωρό. Θα γίνω μητέρα. Θα γίνω μητέρα στα 17 μου. Όμως τι είναι το χειρότερο σε όλο αυτό? Θα κάνω μωρό θα γίνω μητέρα στα 17 μου στο ενώ αυτό το μωρό που μεγαλώνει στην μήτρα μου είναι το μωρό του αρραβωνιαστικού της αδελφής μου πο...