Βοήθεια.
Δεν ξέρω τι να κάνω!
Έχω τρείς επιλογές.
Ή να αρχίσω να τρέχω όσο πιο γρήγορα μπορώ.
Ή να πώ τώρα αμέσως την αλήθεια στην αδελφή μου δηλαδή ότι έκανα μεθυσμένη σεξ με τον αρραβωνιαστικό της καταστρέφοντας τον αρραβώνα της και σίγουρα θα με σκοτώσει ο πατέρας μου...
Ή τελευταία επιλογή να τον πλακώσω στις μαπες γιατί κερατωσε την αδελφή μου και με χρησιμοποιείσαι?
Ααα...
Και οι τρεις επιλογές μου φαίνονται τόσο δελεαστικές...
"Χέιλι... Από εδώ ο Κρίστιαν." Μου λέει η Τέσσα βγάζοντας με από τις σκέψεις μου και κοιτάζω τον Κρίστιαν θυμωμένη.
"Κρίστιαν. Από εδώ η αγαπημένη μου μικρή αδελφή. Η Χέιλι." Λέει και μου δίνει το χέρι για χειραψία.
"Χάρηκα. Χέιλι." Μου λέει και ανταποδίδω την χειραψία ενώ εκείνος σφίγγει το χέρι μου υπερβολικά κάνοντας με να πονεσω λιγάκι όμως δεν έχω σκοπό να του το δείξω.
"Αμ έλεγα επείσης θα ήταν ψέματα οπότε ας μείνουμε στην χειραψία.'' Λέω με ένα ψεύτικο χαμόγελο και η αδελφή μου με σκουνταει για να με μαλώσει και ο Κρίστιαν γελάει.
"Τέσσα άγριο είναι το μικρό ε?" Ρωτάει την αδελφή μου και πάω να του επιτεθώ όμως η Τέσσα με σταματάει.
"Είναι λίγο. Ξέρεις. Εφηβεία. Πήγαινε τώρα μικρή να φάς κάτι και προς θεού μην πιείς αλκοόλ." Μου λέει αμήχανα η αδελφή μου και απομακρύνομαι από κοντά της.
Γαμώτο!
Τι να κάνω?
Δεν μπορώ να αφήσω την αδελφή μου να παντρευτεί κάποιον που την απάτησε.
Που με μέθυσε για να το κάνουμε .
Και... Δεν θέλω να τον βλέπω.
Δεν θέλω να τον βλέπω κάθε φορά που πάω να δω την αδελφή μου.
Μου έκλεψε την παρθενία μου.
Με έκανε... Να μην θυμάμαι την πρώτη μου φορά.
Οκ και εγώ πήγαινα γυρεύοντας αλλά είμαι ανήλικη...
Δεν είναι... Ότι είμαι... Ερωτευμένη μαζί της ή τίποτα τέτοιο... Αλλά... Αλλά...
Δεν θέλω να παντρευτούν.
Όμως από την άλλη...
Δεν θέλω να πληγωθεί η αδελφή μου...
YOU ARE READING
Εκείνη η μικρή...
Teen FictionΜωρό. Θα κάνω μωρό. Θα γίνω μητέρα. Θα γίνω μητέρα στα 17 μου. Όμως τι είναι το χειρότερο σε όλο αυτό? Θα κάνω μωρό θα γίνω μητέρα στα 17 μου στο ενώ αυτό το μωρό που μεγαλώνει στην μήτρα μου είναι το μωρό του αρραβωνιαστικού της αδελφής μου πο...