23

287 37 5
                                    

Taehyung pov

"Saya balik dulu nae"

"Hah hah balik lah rehat dah nak habis ni nanti kene denda pulak masuk kelas lambat"

Lagi sekali pinggangku menjadi mangsa cubitan Ji hae. Auch! Sakit hmm nasib sayang. Kalau tak dah lama aku rogol dia ni hah. Ji hae memandangku tajam.

"Jackson abaikan je budak ni dia tak betul sejak azali lagi otak dia mereng"

"Eh suka hati dia je cakap kita ni tak betul. Kalau kita tak betul kenapa kita boleh suka awak?" Aku mendongakkan kepalaku. Kening dinaikkan berkali kali. Aku jeling kearah Jackson eh tak keluar lagi ingatkan dah keluar baru nak sweet dengan kesayangan.

"Boleh tak jangan buat hal?"

"Bila masa aku buat hal?"

"Ugh! Malas ah nak layan"

"Emm Ji hae lain kali kita jumpa lagi nae" kata Jackson sebelum melangkah keluar dari bilik rawatan. Eh eh suka hati dia je nak jumpa bini-to-be kita ni lagi. Dia fikir dia siapa?

Aku memandang Ji hae. Dia tersenyum tersengih seperti beruk baru lepas dapat coklat cadbury. Ceh aku rogol karang minah ni.

Astaga

Tae mohon bawa bertaubat readers puasa tu. Masyala.

"Oi ingat date kita"

"Kalau aku taknak pergi?"

"Aku rogol kau"

+++

Ji hae pov

Ok guys aku terpaksa. Dia ugut nak bagitahu mak aku yang aku kene gastrik dekat sekolah lepastu dia ugut nak rogol aku pulak. Kalau aku ni suoergirl dah lama kepala mamat ni pecah aku buat.

"Makan"

"Tak nak"

"Buka mulut"

"Tak nak"

"Kapal terbang nak datang ni buka mulut vuummmm..."

"Tak nak!"

"Kalau semua tak nak sayang nak apa?"

Weh aku nak muntah weh tolong aku. Dugaan apekah semua ini Ya Tuhan?

"Tak nak semua"

"Tak nak semua? Hmm ok tapi mesti ni sayang nak an" Taehyung menayangkan muka miangnya. Ah sudah dia nak buat apa sekarang rogol aku? No! Aku masih suci T^T aku taknak melahirkan anak dalam usia yang muda ini.

Taehyung mendekati aku dan--

OH DAMN

SHIT

DAMN!

PAKOF

BABENG DIA KISS AKU!! DAH LAH DEKAT BIBIR ADA SAMBAL NASI LEMAK CAM SIAL AH DIA NI. HABIS HANCUR MAKE UP AKU.

Aku mencubit pipi Taehyung kuat. Rasekan. Macam ni lah rasa sakit hati aku bila kau cium aku dengan mulut ada sambal nasi lemak.

"Auch"

Dia punya reaction tu macam sakit tak ikhlas. Eh ada eh sakit tak ikhlas?

"Sakit?"

"Tak. Tapi aku rasa sakit bila tengok kau berdua duaan dengan lelaki lain"

Aku diam.

Tetiba je dia ni.

"Kau pukul lah aku macam mana pon aku tetap takkan rasa sakit. Tapi kalau kau ada dengan lelaki lain...dekat sini.." dia menarik tanganku dan meletakkan pada dadanya.

"..sakit..sangat.."

 Jom kahwin!+K.T.HWhere stories live. Discover now