37

251 30 15
                                    

"Ji hae jalan lah rapat sikit dengan aku"

"Ah kau tak nak aku, aku lagi rela jalan sebelah tenggiling dari jalan sebelah kau" kataku sambil mempercepatkan langkahku memasuki perkarangan sekolah.

"Eii kau ni tak penat ke? Dah lah baru baik demam"

"Kwon Ji hae ialah seorang yang aktif walaupun pernah tergolek macam nangka busuk time sukan tara"

Aku sedar aku siapa ")

"Weh aku rasa nak demam lagi lah"

"Kau nak aku tumbuk kau baru sihat walafiat?"

Dia mencebik. Pikir comel ah?

"Ji hae sshi"

Aku dan Taehyung serentak memandang kearah suara yang sedang memanggil namaku.

"Dia lagi halamak menyirap pulak aku" bebel Taehyung dengan memek muka menyampahnya. Aku menjelingnya atas bawah sebelum memandang Jackson semula.

"Jackson"

"Ji hae kenapa tak datang haritu?"

Ele ele windu kitew ke bang?

"Demam"

"Demam?" Dia menyentuh dahi dan pipiku. Lembut siaa tangan dia. Tangan aku jangan cakap kasar dia tu dah macam tar dah.

"Saya okaylah"

"HALAMAK ADA NYAMUK MENGAWAN PULAK KAT SINI! BABI TOL"

Aku dan Jackson memandang Taehyung yang seperti orang gila cakap sorang sorang pastu usha nyamuk tengah beromen. Susah nak faham manusia macam dia ni.

"DAH AH WEH AKU TAK LEH TAHAN TENGOK NYAMUK TU BEROMEN JOM MASUK KELAS"

Taehyung menarik tanganku meninggalkan Jackson seorang diri hanya ditemani angin dan nyamuk yang sedang beromen disitu.

"Ji hae jumpa masa rehat tau"

"Arraseo bye Jackson!"

+++

KRRRIIIIINNNGGG

"Bro gue nak jumpa abe Jack nak rehat dengan dia jangan jeles eh k bye"

"Eyy tak habis habis dengan mamat tu aku lagi hensem kot kaya pulak tu cakap je nak apa aku bagi nak duit? Nak rumah? Nak kereta? Nak anak? Nak 50 orang anak pon aku boleh bagi"

[Skip]

"Ji hae since kita dah kenal for 1 year and sekolah pon dah nak habis saya nak ajak awak keluar minum celebrate perkenalan kita"

"Jap saya tak mimpikan?" Aku mengerutkan dahiku.

"Tak" dia menggeleng.

"Eh iyek iyek je"

"Tak caya?"

"Tak" aku geleng. Memang aku tak percaya.

"Jap saya buktikan yang awak tak mimpi"

Cup!

Jackson mencium pipiku lembut.

"Kenapa macam real eh?" Aku menggaru kepalaku yang tidak gatal.

"Haha Kwon Ji hae awak tak mimpilah eii stop buat muka comel boleh tak?" Dia mencubit lembut pipiku.

Eh siyes eh tak mimpi?

Eh siyes ah dia kiss aku?

Eh siyes ah aku tak perasaan?

Eh siyes ah tembok gila muka aku.

"Eh siyes ah?" Wajahku tiba tiba bertukar menjadi merah seperti tomato.

"Ya cik Ji hae awak tak mimpi"

Weh senyuman dia maigadd dia cuba nak bunuh aku dasar pembunuh ")

"Sa-saya m-malu k bye"

Disebabkan tembok dah nak retak aku bangun dan berjalan meninggalkan Jackson. Mari kita cari Taehyung.

"Ji hae sshi chakkaman"

Aku berhenti dan memandangnya.

"Nak ke tak nak? Keluar dengan saya lepas habis sekolah?"

"Emm...aaaaaaa"

"Saya anggap tu ye. Yes!"


+++

Maaplah part ni bosan T^T dan maapkan patik sebab patik skip sampai diorg dah nak habis sekolah :3 lepas ni ada part menyakitkan hati jadi teruskanlah membaca :3 jap nak spoilkan next chp..

JI HAE NGANDUNG!! ANAK JACKSON AGAGAGGAGAGAGAGA AYOK


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Amariler abe jungkook berlakon tu usha usha ah sikit :) sapot member bro cite ni x sama mcm cite jom kahwin ye maseh

 Jom kahwin!+K.T.HWhere stories live. Discover now