Guys...Taebin mati guys...ending yang paling sedih yang pernah aku baca guys...bila baca balik rasa mcm jantung ni pon nak berhenti sekali...knp mesti masa hari perkahwinan diorg? Knp x lepas diorg kahwin ke? Lepas dapat anak ke? Why? Why? #mmcpddahhabis #akutakpuashati #ytjt
+++
Ji hae pov
Aku membuka mataku perlahan. Terasa sakit pada bahagian bawahku. Aku cuba bangun dari pembaringan.
Bapak ah semalam kene batu karang ke apa siot sakit semacam je ni. Ni apehal pulak rasa sejuk je kat dada.
Bapak dia sejak bila aku tidur tak pakai baju ni. Coli dengan spender takda pulak tu. Ok husnuzon semalam kene batu karang pastu mandi tengah malam pastu malas nak pakai baju. K
Aku pandang sekeliling
K pelik.
Bilik aku bukan macam ni. Semalas malas aku ni pon takde ah sampai kat bilik aku pon takda langsung buku, kat bilik ni satu kertas pon takda. Sejak bila eomma rajin nak buang semua buku aku ni? Dan sejak bila eomma rajin cat bilik aku? Dah lah warna buruk. Euww sejak bila test aku warna hijau taik anjeng ni?
"Ergh"
Weh weh! Dari mana datang suara jantan tu?
Aku pandang sebelah.
Lelaki siot!
Takkan bapak aku salah bilik?
Aku menolak sedikit badan lelaki tersebut yang sedang baring membelakangiku itu.
"Ergh"
Weh weh dia pusing lah siot!
Dan lagi siotnya ni bukan bapak ni babi.
"T-Taehyung?! Y-Yah!!"
Aku menendang kuat Taehyung yang masih mamai disebelahku.
Sumpah aku rasa nak menangis sekarang. Badan yang tanpa seurat benang aku tutup menggunakan selimut.
"A-apa kau buat dekat sini?! Apa kau buat dekat aku huh?!"
Taehyung bangun dan mendekati aku yang mulai menangis. Sempat dia pegang bontot dia yang sakit tu.
"J-ji hae a-aku--"
"Jangan! Jangan dekat!! Aku benci kau!! Aku benci kau!"
"Ji hae mian jeongmal mianhae a-aku--s-semalam aku dah tak boleh nak berfikir sumpah! Aku buat macam ni sebab aku sayang kau aku--"
"Sayang? Macam ni ke kau tunjuk yang kau sayang dekat aku?! Kene rogol orang baru dapat tunjukkan perasaan sayang tu ke? Macam tu? Please lah Taehyung jangan jadi bodoh! Aku benci kau dan aku taknak tengok muka kau lagi, tolong keluar dari sini jebal"
Arahku sambil air mata tidak berhenti mengalir membasahi pipi. Hingus juga turut serta mengalir deras membasahi rongga rongga hidungkku. Hodoh dah muka aku. Taehyung bodo.
"Ji hae"
"Keluar"
"Ji hae aku--"
"Keluar!!"
+++
Taehyung pov"Pakcik pasti ni tempat kereta tu berhenti?"
"Nae dia parkir kereta kat sana tu"
Pakcik teksi itu menunjukkan sebuah kereta mewah yang sejibik dengan kereta yang aku nampak tadi. Aku pasti tu kereta Jackson jahanam.
"Kamsahamida, ni duit"
Aku menghulurkan beberapa wang kertas kepada pakcik teksi tersebut lalu keluar menuju ke hotel yang di maksudkan pakcik teksi tadi.
Hotel macam hotel bajet je. Kwanghajo nak buntingkan anak orang buat kat hotel bajet. Buatlah dekat hotel 8 bintang ke 17 bintang ke bendelah.
Aku melangkah masuk ke dalam hotel tersebut dan menuju ke arah kaunter pertanyaan.
"Emm ada tak orang lelaki bawa perempuan yang pakai baju blouse putih dengan skirt corak bunga kecil masuk hotel ni?"
"Maksud encik Jackson sshi? Sebab saya hanya nampak dia dengan seorang perempuan je tadi"
"Jinjja? Nombor bilik dia berapa?"
"177"
"Gomapda"
Kakiku pantas berlari menuju ke bilik yang dinyatakan wanita tadi.
"174"
"175"
"176"
"177!"
Aku memulas tombol pintu bilik tersebut. Tak kunci. Cam sial duh nak beromen tapi tak kunci pintu memang saja nak bagi aku nampak ke apa?
Pintu tersebut aku tolak kuat membuatkan lelaki jahanam itu memberhentikan perbuatannya. Dia menoleh memandangku dengan riak terkejut.
"Huh nak buat projek tapi tak kunci pintu"
"Y-yah! Apa kau buat dekat sini?"
"Save my princess? "
Aku mendekatinya sambil menggenggam penumbuk erat. Laju penumbukku melayang pada wajahnya. Dia terduduk sambil menyentuh bibirnya yang sedikit terluka akibat tumbukanku. Aku mendekatinya dan menumbuk wajahnya untuk kali yang kedua.
"I warned you, kalau kau cuba dekat dengan dia lagi nyawa kau melayang"
"Huh jinjja?"
Dia menendang kuat kakiku menyebabkan aku terjatuh. Dia bangun dan mencengkam kuat kolar bajuku, satu penumbuk melayang tepat pada pipi kananku.
"Langkah mayat aku dulu kalau nak dapatkan dia"
Satu lagi penumbuk melayang kuat pada wajahku. Sedikit luka terpapar pada bahagian tepi bibirku.
"Sakit?"
Aku cuba mengumpulkan semua tenagaku walaupun aku dah habiskan 90% tenaga aku masa lari tadi. Aku menendang bahagian bawahnya dan menyebabkan dia terbaring ke sebelah.
Aku rasa aku rasalah aku lelaki pertama yang buat scene macam tu. Tu pon sebab aku dah tak cukup tenaga kalau tenaga aku macam boboiboy dah lama jantan tu mati awal.
Aku bangun dan menumbuk wajahnya berkali kali sehingga dia tidak bermaya. Lembik rupanya jantan ni. Weh abende ni drama baru nak on.
[Actually aku yg mls nk tulis pepanjang mian ohok]
+++
Aku meletakkannya di atas katil milikku. Wajahnya aku tatap lama. Liur aku telan kelat. Aku tak nak, tapi aku terpaksa.
"Aku terpaksa sebab aku sayang kau Kwon Ji hae, aku cintakan kau"
+++
Bila baca ff ni balik rasa macam...WEH APEBENDE SIOT AKU BUAT *gelak separuh mati*
YOU ARE READING
Jom kahwin!+K.T.H
Fiksi PenggemarBila member 5 tahun ajak kahwin tapi kau tak nak.. Tapi bila dah besar kau pulak suka dia pastu dia reject kau habis habisan. HAMBEK SINOPSIS MACAM HAREM *gelak separuh mati* +++ Cast: kim taehyung Readers as Kwon Ji hae publish:05/01/2018 complete:-