12.Bölüm

3.5K 115 9
                                    

   Geçmişimle  yontulmuş bir kızdım ben. Hayal kurar  gerçekleşmeyişini izlerdim. Beş  dilek hakkım vardı bu  evrenden kendimce. Mutlu olmak, dünya  turu  yapmak, kendi  alanımda başarı göstermek, her zaman aileme sadık kalmak ve  her genç kızın hayali olduğu gibi  güzel bir  evlilik teklifiyle  düğündü. Çocuk aklımca bunları gerçekleştirebilmek için çabalamıştım. Başarılı olmuş muydum?  Neredeyse hayır. Dünyanın daha çeyreğini gezmemiş, mutluluktan nadir dönmüş ve alanımda yeterince başarlı olamamıştım. Evlilik  teklifi ve  düğün mü?  Tam bir  fiyasko. Evlilik meselesi  bir  çorba misali karıştıkça  karışıyor sonrasında  ise  benim zihnimi  bulandırıyordu.

    Ani çıkışımın tek bir  sebebi  vardı masada. Annemin bana  emrivaki yapar gibi  emir vermesiydi. Dedem için çıkmıştım  ben bu  yola. Onların isteklerine  göre  ise  asla  olmayacaktı  bu evlilik. Zihnimi bir yandan  evlilik bir yandan ise babamın bana verdiği  proje  yiyip bitirirken odamda kokuşmuş bir  amipe dönmüştüm. Sabah kahvaltısına ve öğlen yemeğıne asla inmiyordum.  Sadece  odamdaki abur cubur  zulamdan geçiniyor arada  su ve kahve  almaya mutfağa  iniyordum. Bu üçüncü gecemde projenin çizimi neredeysi bitmişti. Bir  ay uğraşılacak çizimi  üç  günde bitirdiğime  şaşarken kendimi yatağıma attım. Bu üç gün zarfında  telefonum kapalıydı ve  Açelya olmak dahilinde bir çok arkadaşım eve  gelmiş  anca  hizmetlimize  evde olmadığımı dile getirmesini söylemiştim. Koray mı? O da var tabikide. Hizmetlimizi kötü emellerime alet  etmek istemezdim ama bin bir yalanla evde olmadığımı belirtip gönderişi  takdir edilecek bir hareketti. Yine  hayatla dalga  geçiyordum. Kendimi bir anda  her şeyden  soyutlayarak kendi ütopyamı kurup deliriyordum. Delirmek benim  göbek  adımdı ya.

Elime telefonumu alıp açtım. Delilercesine yağdırdığı mesajlar  sırıtmama  sebep olmuştu. Beni deli  gibi merak eden bir adam vardı bu mesjların sahibi olan . Tabiki de Koray dı.Bir mesajında ise  onu sevmediğimi  düşünüp pes etmiş  sonrasındada  benden gidemezsin kadın  diye  onlarca mesaj yağdırmıştı. Açelya ise  saçlarıma sakız  yapıştırmakla  tehdit etmişti. Bu  mesajlara  fazlasıyla  gülmüştüm. Mesajlara cevap vermeden gerisin geriye  koydum telefonumu.

  Yatağımın verdiği huzuru kanka  içerek  uykuya  daldığımda  zihnimde  dönen  tek şey yarın ne yalacağımdı.

                   * * *  

Sabahın  erken saatlerinde kalkıp duşumu alıp  hazırlanmaya  başladım. Mini  eteğim ve siyah büstiyerimi  giyidim. Saçlarımı  maşayla hafif  dalgalandırdım. Gözlerime  eyleiner , dudaklarıma  ise  en  ateşlisinden bir kırmızı  ruj sürdüm.

 Gözlerime  eyleiner , dudaklarıma  ise  en  ateşlisinden bir kırmızı  ruj sürdüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayaklarıma ise siyah uzun çizmelerimi giydiğimde ise tamamdım. Sırtıma siyah sırt çantamı,  elime  çizim çantamı alıp evden sessiz  sedasız  çıktım. Rotamı sahile çizip  arabamı çalıştırdım. Sahildeki  büfeden poğaça ve  simit  aldıktan  sonra  Açelya'nın  evine gazladım.

Geçmişin İzi +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin