ÖNCELİKLE ÖZÜR DİLERİM AMA LGS SIMAVIMDAN DOLAYI FAZLA VAKTİM OLMADI ONUN İÇİN BU BÖLÜM ŞUAN YAZDIKLARIM HARİÇ 2037 KELİMEDEN OLUŞUYOR REKOR KIRDIM SANIRIM. BİRDE BÖLÜMDE BAHSETTİĞİM BİR FİLM VAR ONUDA MULTİMEDYAYA KOYACAĞIM GERÇEKTEN GÜZEL BİR FİLM.
WHATSAPP GRUBU YADA İNSTAGARAM GRUBU AÇALIM MI DİYE SORDUK AMA SADECE 3 TANE CEVAP GELDİ DAHA FAZL GELMEZSE EĞER İKİSDE OLMAYACAK BURSA BELİRTİNİZ ONU.
YORUM YAPMAYI, VOTE VERMEYİ UNUTMAYINIZ.
İYİ OKUMALAR
****
Gecenin sessizliğinin senfonisine eşlik ederek dans eden kalp ritimlerimiz ve birbirlerine olan aşkları yükseldi o gece gökyüzüne.KORAY'DAN
Yere uzanarak gökyüzünü izliyorduk. Ayçin göğüsüme yaslanmış bende kolumu beline dolamıştım.
Saat baya geç olduğunda kafamı çevirip Ayçin'e haber verecektim ama güzelim,güzel bir uyku içindeydi. Yattığımız yerden doğruldum. Hava hafif estiği için üzerimdeki ceketi çıkarıp Ayçin'in üzerine örtüp onu kucağıma aldım.
Arabaya bindirip kemerini taktım. Takarken duyduğum o kokuyla kendimi tutamayıp önce boynunu bir öpücük sonra da dudağına bir öpücük kondurdum. Ayçin kıpırdamaya başlayınca kıkırdadım kapıyı kapatıp şoför koltuğuna oturdum bende kemerimi bağlayıp arabayı çalıştırdım.
Yollar boş olduğu için arada Ayçine bakıyordum. Önüne gelen saçlarını düzeltiyordum. Elimi saçlarından çekip elimi Bacağımın üzerine bıraktım.
Ayçin birden elini kaldırıp elimi bulup elinin içine hapsetti ellerimizi kenetleyip uyumaya devam etti. Kıkırdadım.
O sırada Ayçin"Beni sakın bırakıp gitme Koray bu sefer asla yaşayamam toparlanamam" diye mırıldandı. "Asla kadın asla" diye bende mırıldandım.
*****
Eve yaklaştığımız da saat 12'yi geçmek üzereydi ama olsun sonuçta Ayçin benim ile birlikteydi. Yakında kocası olacaktım.
Kocası.
Ne kadar da garip. O benim karım eşim kadınım olacaktı ben de onun kocası olacaktım.
O anne olacaktı ben baba olacaktım. Birgün kızımız/oğlumuz olduğunda Ayçin'in boynuna sarılıp anne banada baba diyecekti.
Bu gerçekten o kadar güzel bir hayaldi ki... Mutluluğun temeli sanırım bu.
Eve geldiğimizde arabayı düzgün bir şekilde park edip Ayçin'in yanında gidip kapıyı açtım emniyet kemerini çıkarıp kucağıma aldım. Kapıyı kapatıp arabayı kilitledim.
Evden çıkmadan önce aldığım anahtar ile sessizce kapıyı açtım. Anahtarı da geri yerine koydum. Gene aynı şekilde sessizce kapıyı kapatıp Ayçin'i odasına götürdüm.
Ev sessiz ve karanlıktı demek ki herkes yatmıştı. İşime gelir buda benim. Fesat düşünmeyin hemen sadece belki bu şekilde Ayçin'in yanında fazla kalamicaktım.
Ayçin'in odasına geldiğimde tek elimle kapıyı açıp Ayçin'i yavaşça yatağa yatırdım. Dolaptan bulduğum ince olan örtüyü de üstüne örttüm. Biraz eğilip şakağına bir öpücük bıraktım. Bu bana yeterdi. Geri doğrulup arkamı döndüm.
Yalnız sadece döndüm çünkü Ayçin elimi tutup "Gitme, benimle burda kal" diye fısıldadı o kadar içten fısıldadı ki be içim gitti. "Sonra sabah kafamı kıramazsın demi" diye sorduğumda "hayır Koray yapmicam öyle birşey lütfen...lütfen gitme" "tamam o zaman" dedim. Kapıyı kapatıp Ayçin'in açtığı yere uzandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin İzi +18
RomanceZorla bir evliliğin esiri olmak nasıl bir duyguydu acaba? Peki ya evleneceğiniz kişi geçmişinizde size en büyük yarayı açmış ise ne olacaktı? Gençliğini son damlalarına kadar yaşayan bir genç kızın tüm hayalleri yerle bir olurken buld...