ÖNCELİKLE HERKESE MERHABALAR BAYA UZUN BİR ARA OLDU AMA HERŞEY ÜST ÜSTE GELDİ. OKUL LGS FALAN DERKEN BİRDE BİLGİSAYAR BOZULDU. AMA SONUNDA SİZLERLEYİZ. BUNDAN SONRA BÖLÜMLER AYNI BÖYLE ÇOOOOOOOOKKKKK SONRADAN GELEBİLİR ÇÜNKÜ BÜGÜ ARTIK 12 VE BEN DE ARTIK 9UM. ÇOK FAZLA DERS ÇALIŞMALIYIZ. HERNEYSE DAHA FAZLA UZATMADAN HAYDİ BÖLÜMEEEE...
İYİ OKUMALAR🌼🌹
Mutlu oluşum herşeye değerdi. Elimdeki yani parmağımdaki o zarif yüzük mü? Beni mutlu eden o değildi. Unutmadığım, unutamayacağım bir evlilik teklifi almış olmaktı. Bu yüzük ise benim Koray'a ait olduğumun bir simgesi idi.
Açıkçası Koray'ın böyle bir şey yapmış olması bile, şaşırtmıştı doğrusu beni. Hele de gençliğimi sonlandıran mekanın bizim sonumuzun mutlu sonla biteceği yer olacağı...
Geçmiş artık bizim için bitmişti biz geleceğe doğru adım atıyorduk artık. Koray'ın göğsünde hala yatıyor oluşum rahat ve huzurlu olmam. Burası benimdi. O kadar rahat ve huzurluydu ki. Hem rahattım, hem kokusunu duyabiliyordum hem de kalp atışlarını...
Gökyüzünü seyrederken bir yandan elimde de olmadığı için bir şey yapamıyordum ama. Gözüm sürekli elime takılıyordu. Koray ise beni kolumdan çekip göğsüne yatmamı sağlamıştı. Beline sıkıca sarıldım. Elini belime koyup beni iyice kendisine çekti. Huzurla gözlerimi kapattım. Koray saçlarımı koklayıp derin bir nefes aldı. "Seni çok seviyorum Ayçin. Ömrüm, hep seninle olsun." dediğinde "Bende seni çok seviyorum Koray herşeyinle, herşeyimle. Değil bir ömür, her günüm seninle olsun." dediğimde daha çok sarıldı. Saatin nasıl geçtiğini bilmiyorum ama keyifli ve huzurlu olduğumu her şekilde söyleyebilirim. Yalnız içim geçmek üzere olacak ki Koray "Nasıl rahat mı? Uyuyorsun ohh tabi kaptın ben gibi birini uyursun şimdi mutlu mutlu." dediğinde kıkırdadım. "Evet mutluyum. Hem de hiç olmadığım kadar çok. Hem de kaptım valla seni." dediğimde güldük.
"Koray?" dedim "Hmm?" diyerek tabire caiz bir şekilde efendim dedi. "Benim çok uykum geldi gitsek mi ki artık?" ona baktığımda onunda gözleri kapalı kafası ağacın gövdesine yaslıydı "Neden ki? Göğsüm o kadar rahat değil mi hani rahat olduğunu söylemiştin. Pis yalancı seni öyle olsun gelirsin sen bir daha bana sarılıp göğsüne yatmak istiyorum diye hıh vermicem ama!!!" diyerek öyle bir çıkıştı ki o an ona nasıl baktığımı bile bilmiyorum ama ağzım açıkmış ki Koray eli ile ağzımı kapatıp güldü. "Şaka yaptım hayatım. Hahahaha ama hahahaha nasıl bir hahhaaha tipti o öyle ya hahaha Allah senin canını hahaha almasın kız hahaha ay karnım hahah karnım ağrıdı hahaha ayy hahaha huuuuhhhh." en sonunda da ise rahatlamaya benzer bir'huh' sesi çıkardı.
Gözlerimi devirip kafamı geri göğsüne koydum. "Tamam tamam kızma sadece şaka yaptım. Gel madem çok uykun geldi. Hadi gidelim." diyerek elimden tutup kaldırdı beni. Karşıda Koray'ın arabasını gördüğümde hızla oraya doğru ilerledik. Eee peki eşyalar? salak sorsana deyip göz devirdi iç sesim. haklıydı ama "Koray peki eşyalar?" dediğimde bana bakıp gülümsedi "Sorun etme sen ben onları toplattırıcam sevgilim" dedi gülümsedim.
Arabanın kapısını açıp beni bindirdi. Kendisi de koltuğa oturup kapıyı kapattı. Bana bakarak güldü. Bende gülmesine karşılık gülümsedim. "Çok huzurlu ve bir o kadar da mutlu olduğum bir gündü bu. Bunun için sana teşekkür ederim. Ama çok uykum geldi, biran önce mümkünse eve gitmek istiyorum." dedim. "Hmm öyle mi? Güzelim bunun için bana teşekkür etme. Çünkü bu evlilik teklifi senin hakkındı. Sadece ben biraz aptal olduğum için bunu düşünemedim.Benim tek derdim biran önce seninle evlenip mutlu bir yuva kurmaktı. Eğer bunu biraz daha erken farketmiş olsaydım ya şuan evliydik. Ya da yarın düğünümüz olacaktı. Ya da belki de şuanda sen hamile olacaktın." Allah'ım neler neler düşünmüştü böyle bu adam Koray'ın elinin üstüne elimi koyup baş parmağım ile okşadım."Sevgilim, hala geç kalmış sayılmayız. Bu kadar kasma kendini. Allah'ın ilahi takdiri bu. Demek ki böyle olması gerekiyormuş. Olsun hayırlısı olsun bakalım." Koray önce güldü sonra da "Yerim lan seni" dedi sırıtıp "Ne güzel konuştun lan sen öyle. Bende öyle düşünüyorum hayatım Allah'ın ilahi takdiri. Hayırlısı olsun bakalım." deyip oda baş parmağı ile elimi okşadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin İzi +18
RomanceZorla bir evliliğin esiri olmak nasıl bir duyguydu acaba? Peki ya evleneceğiniz kişi geçmişinizde size en büyük yarayı açmış ise ne olacaktı? Gençliğini son damlalarına kadar yaşayan bir genç kızın tüm hayalleri yerle bir olurken buld...