8.Bölüm

4.8K 123 13
                                    

          Cam kırıklarıyla dolu bir havuzda  çıplak  ayaklarımla  yürüdüm. Koşmaya  başladım. Daha çok kanattım acıttım canımı. Şimdi ise  cezamı çekiyordum. Kendi  ellerimle  attım kendimi kuyuya. Öldürdüm ruhumu.  Bir hiç saydım kendimi. Dirilmişken yeniden öldüm.

Oyun oynamıştım ona. Tam kazandım derken yeniden  yenik düşmüştüm. Yedek kulübesindeki bir  yedekten farkım yoktu benim.

  Tatil amaçlı geldiğim bu evden koşar  adımlarla  elimde  valizim ile çıkmıştım. Şoförden beni havalimanına  bırakmasını istemiştim. Bu sefer  nereye  gittiğimim, kime  gittiğimin bir önemi  yoktu. İlk  uçakla  İzmir'e uçmuştum. Yol boyunca  dolup taşan zihnimi boşverip uykuya  daldım.

   * * *

Hostesin dürtüklemesi sonucu uyanıp ayaklandım.  Fazlaca uyumuştum  anlaşılan.  Sabahın dokuzunda İzmir de olmam büyük bir mutluluk verdi bana. Telefonumu elime  alıp  abim olarak gördüğüm Talha'yı  aradım. Aslında internette  tanışmış  sonrasında ise  reel olmuştuk. O benden  üç yaş  büyüktü ve  ne kadar uzağımda olsada  beni  koruyup kollardı. Son zamanlarda  ise  evlilik telaşesi yüzünden onu tamamen unutmuştum. Hattımı Tokyo'da  kırık  attığım için  ankesörlü bir  telefon bulup  Talha'yı aradım. Beni  almaya geleceğini söyleyip kapattı.

Kısa bir  bekleyişin ardın  bana kocaman sarılan bir koca  adam vardı  karşımda.

"Koca adam."diye bağırıp daha sıkı sarıldım. Ben ona Koca  adam derdim o ise  Kara kız derdi.

"Seni buralara  atan ne Kara kız."dedi alayla.

"Burada  olmaz  abi. Ciddi mevzu  var. Ciddi bir mevzu var. Eve  götür beni."dedim. Beni onaylayıp elimdeki  bavulları alıp arabaya  yöneldik.

  Eve  geldiğimizde kendimi koltuğa  atıp  derin bir  soluk aldım.

  "Anlat  bakalım."dediğinden her şeyi  baştan  sona  anlattım. Bir  ara  dedemi  arayacak olsada  durdurdum. En  son olaya geldiğimiz  an ise  sinir küplerine binip Koray'ı haşlamaya gidiyordu. Derin derin nefes  alıp  gözlerini kapadı. Bu onun  doğru  yolu  düşünme  tekniğiydi.

"Kızla sarmaş  dolaş mıydı?"dedi.

"Evet ua da hayır. Aslında kız sarılıp öptü"

"Seni gördü mü?"

  "Hayır."

  "Aptal  Kara kız. İnsan gider bir sorar. O kız kimdi diye."dedi alayla.

  "Beni bırakıp  gidecek kadar önemli bir kadın sonuçta."dedim imalı imalı konuşurken. Talha  anlamsız  bakışlarını fırlatıp beni odama yerleştirdi.

"Babam ve ya  annem seni ararsa  ben burada  değilim.  Üç maymun oynuyorsun. Kapiş."

"Yat zıbar seninle uğraşamıcam."deyip  odadan tam çıkacağı sırada kapının arkasındaki  şeyi  görmemle  şoka  girmemle  bir kahkaha kopardım. Talha  bana  delirmişim  gibi bakmaya devam ederken ben koşarak  yerdeki südyeni  alıp onun  gözüne soktum.

  "Birileri zina peşinde  anlaşılan."deyip gülmeye başladı.

   "Ver şunu."dedi sinirle.

  "Hadi  ama  sevgili abiciğim sevgilini benden  ne zamana kadar saklamaya devam edeceksin."dediğimde bana  tip  tip  bakmaya  devam etti.

   "İkimizde biluyoruz  ki sen kızlarla  asla  oynamazsın. Dökül bakalım bu kız kim."

 " Akşam tanıştıracağım seni. Ama ver şunu ."dedi. Ellerimi sevinçle çırparak "Oleyu  yengem var ha. Adı ne? Kimlerden? Güzel mi? Sapığı falan yok demi?"diye  arkasında dönerken bin tane soru  soruyordum.

Geçmişin İzi +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin