SATTIN MI!!

6.8K 472 112
                                    

Koltukta oturan Yoora ya bakarken bir yandan da düşünüyordum. Neden yalan söylemişti ki bana, ben onu aradığımda telefona bir adam çıkmıştı. Ama Yoora Jungkook u arıyordum dedi. Bu işte bir iş var ama neyse.

Kollarımı iki yana bağlayıp ayağımla ritim tutmaya başladım. Yoora biraz gerilmiş gibiydi sanki. Kafamı iki yana sallayıp aklımdaki düşünceleri bir kenara attım. Jimin, Jungkook ve Suga koltukta uyukluyorlardı.
S: Yoora yardım etsene odama çıkaralım, yoksa burada uyuyacaklar.
Y: Ah tabi.

Yoora Jimin e doğru yöneldiğinde ondan önce davranıp kucağıma alıp yapmacık bir şekilde gülümsedim Yoora ya. O da gülümseyip Jungkook u kucağına aldı.

Eğilip Suga yı da kucağıma aldığımda merdivenlere yöneldim. Yoora yı bekleyip önden gitmesini sağladım. Güvenmiyordum artık bu kıza.

Odama girince üçünü de yatağa yatırdık, Yoora odadan çıkarken Jungkook uyanmıştı.
JK: Yooya neyede?
S: Jungkook sana birşey soracağım.
JK: Şoy Şoo Min.
S: Seni kim kaçırdı, ya da nasıl kaçırdılar?

Jungkook dudaklarını büzerek düşünmeye başladı.
JK: Şeyy ben en şon Yooya iye uyuyoydum.
S: Sonra ne oldu?

Hadi Jungkook, hatırla lütfen. Ne olduğunu anlamam lazım.
JK: Şiy çaymıştı, şonya Yooya gitti. Ben de yataktan kaykıp kapının yanında duydum. Yooya biyi iye konuşuyoydu.
S: Nasıl biriydi, gördün mü?
JK: Şayı şaçlıydı, Yooya ya biy şüyü kayıt veydi. Böyye şoktu yani.

Demek öyle ha Yoora?
Demek Jungkook u o kıza sattın. Nasıl yaparsın böyle birşeyi?

Aşağıdan gelen Yoora nın sesini duyunca Jungkook a döndüm. Gözleri yavaş yavaş kapanıyordu. Omuzlarından tutup dikkatlice Suga ve Jimin in ortasına yatırıp odadan çıktım.

Merdivenlerden inerken Yoora ya ne diyeceğimi düşündüm. Keşke en başında anlatsaydı bana herşeyi.
Y: Soo birazdan gelecek arkadaşım..
S: Yoora sana birşey soracağım, ama lütfen doğru söyle.

Yoora başını olumlu anlamda sallayınca oturduğu koltuğun karşısına oturup ellerimi birbirine kenetledim. Gözlerimi gözlerine sabitleyip aklımdaki soruyu sormak için dudaklarımı araladım.
S: Sen...Jungkook u para karşılığında başkasına mı verdin?

Yoora sorduğum soru ile biraz affalmıştı. Tabi öğrenemeyecğimi düşündü heralde. Kendini toparlayıp yüzüme baktı.
Y: Sen nereden biliyosun ki?
S: Doğru mu yani, Jungkook u sattın mı!!

Hızla ayağa kalkıp karşısına dikildim.
Y: P-paraya ihtiyacım vardı.
S: Benden isteyebilirdin ama!!
Y: Bağırma bana, zorundaydım işte.
S: O paraları da bar köşelerinde adamlarla mı yedin?
Y: İleri gidiyorsun, yok öyle birşey!!
S: Seni aradım, ama telefonu başka bir adam açtı. O neydi peki ha, o neydi?

Yoora da ayağa kalkıp bir süre derin nefesler alıp verdi. Bana döndüğünde gözlerinin dolduğunu gördüm.
S: Ağlıyor musun şimdi de!?
Y: Kırıcı oluyorsun Soo Min.
S: Ya, sen Jungkook u sattın ve hala onun yüzüne bakabiliyorsun. Ama benim iki sözüm sana kırıcı mı geldi?
Y: Haklısın ama ne yapasaydım?
S: Bana söyleseydin Yoora!!
Y: Soo Min-

Göz yaşlarını bırakıp ağlamaya başladı. Acımayacaktım ona asla.
Y: Özür dilerim, ben çok özür dilerim.
S: Özür dileme Yoora, hiç mi vicdanın yok senin. Ya ona zarar verseydi sattığın kişi?
Ya Jungkook u sokaklara atsaydı ne olacaktı?
Ben Jimin i sokakta o halde bulduğumda içim sızladı, ona resmen eziyet etmişerdi. Yemek bile vermemişler, her yeri yara bere içindeydi biliyor musun?
Ya Jungkook da o hale düşseydi, ne yapacaktın?

Aklıma gelen şey ile sinirlerim bin katına çıkmıştı, yoksa onu da mı Yoora yapmıştı?
S: Yoksa Jimin i de mi sen kaçırttın?
Y:...
S: Konuşsana!!
Y: Üzgünüm.
S: Sen yaptın yani, zaten başka kim yapabilirdi ki?
O yüzden mi sürekli Jimin e yaklaşmaya çalışıyordun?
Ben seni en yakın arkadaşım olarak görüyordum ama sen...sen benim düşmanım olmuşsun da haberim yokmuş!!
Y: Soo Min bir dinle-
S: Artık senin gibi bir arkadaşım yok, sen benim en değerlime zarar vermeye çalıştın. Birdaha sakın ama sakın bize yaklaşmaya çalışma!!
Defol git evimden de, defol Yoora!!

Ben Yoora ya bağırırken arkadan bir hıçkırık sesi geldi. Lütfen, lütfen Jungkook olmasın. Usulca arkamı dönüp baktığımda karşımda ağlayan bir Jungkook vardı.
Y: J-Jungkook?
S: Jungkook?

Jungkook gözündeki yaşları elinin tersi ile silip önce Yoora ya sonra da bana baktı. Minik adımlarla yanımıza kadar gelip önümüzde durdu.
J: Yooya, şen beyi k-kötü inşanyaya mı
v-veydin?
Y: Jungkook, ben özür dilerim gerçekten.

Jungkook hıçkırıklar içinde ağlarken Yoora da yavaşça yanına yaklaşmıştı. Tam sarılacağı sırada Jungkook onu itip bana doğru koşmuş ve bacağıma sarılmıştı. Derin bir nefes alıp kafamı yukarı kaldırıp gelen göz yaşlarımı geri göndermeye çalıştım.

Yavaşça eğilerek Jungkook u kucağıma aldım. Ellerini boynuma sarıp daha çok ağlamaya başladı. Onu daha sıkı sarıp başına öpücükler kondurup sakinleştirmeye çalışıyordum.
S: Yoora git lütfen.
Y: Jungkook...

Jungkook başını boynuma gömdüğünde Yoora arkasını döndüp evden çıkmıştı.
JK: Yooyaaa!!

Jungkook a iyice sarılıp koltuğa oturdum.
Ne olacak şimdi, Jungkook Yoora ya bağlanmış zaten. Ya Jungkook a birşey olursa?

Elimi Jungkook un yanaklarına koyduğumda normalden daha sıcak olduğunu fark ettim. Ama bu diğeri gibi değildi.

Neden bu kadar sıcak ki, ne oluyor?

ACABA JUNGKOOK A NE OLACAK?

CAT BOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin