Bir bu eksikti zaten. Elinden kurtulmaya çalışırken beni kendine çevirip daha sıkı sarıldı. Ellerim ile itmeye çalışıyordum ama öküz mübarek bir adım bile gitmedi. Sinirlerim yavaş yavaş bozulmaya başlamıştı. Eğer biraz daha sarılamya devem ederse kesinlikle onu öldürebilirdim.
Kafamı arkada bize bakarken kahkaha atan Rita ya çevirdim. Pis çirkef, bir de bunu sardı başıma. Ben buradan bir kurtulayım sen görürsün ama...
Kwan yani eski sevgilim hala belime vantuz gibi yapışmış ve bırakmıyordu.En sonunda dayanamayıp dizim ile bacak arasına tekmeyi bastım. Ellerini anında bedenimden çekip kıvaranarak yere çöktüğünde ben de geri çekildim. Oh olsun sana, kendin kaşındın.
Kwan yerde kıvranmaya devam ederken kafamı kaldırıp Rita ya baktım. Biraz ürkmüş gibi görünüyordu. Kwan nın yanından geçip Rita nın saçlarına yapıştım. Saçlarını elime iyice dolayıp çektim.
Müşteriler bize bakarken saçlarını bırakmadan kafenin dışına çıktım. Dae de hemen yanımıza geldi ve Rita nın saçındaki ellerimi çekmeye çalıştı.
R: Ya bırak beni!!
S: Sen kaşındın kızım, kim dedi sana onu getir diye!!
R: Bak bırak beni yoksa daha kötü olur!
D: Soo Min bırak kızı!Saçlarını bıraktığım anda yere kapaklanmıştı. Dae beni tutarken Jimin de arkamdan gelmiş ve bacaklarıma sarılmıştı.
J: Şoo Min yapma!
S: Jimin i götür Dae.
D: Ya saçmalama!Rita ayağa kalkarken Kwan da kafeden çıkıp Rita nın yanına gitti. İkisi birlikte karşımıza geçtiklerinde sinirlerim iyice tepeme çıkmıştı. Neden bütün salaklar beni buluyor ki, salak çekici falan mıyım ben?
Rita kızarmış suratı ile bana doğru bir iki adım attı. Aramızda santimler kala durup kulağıma doğru eğildi.
R: Bu sondu, bundan sonra Jimin i unut. Artık benim sevgilim ve kimse bunu değiştiremez.
S: Ne diyorsun sen be!Yanımızdan ayrılıp geri kafeye girdi, biraz sonra elinde çantası ile geldi. Çantasından bir kağıt çıkarıp bana uzattı. Elindeki kağıdı alıp incelemeye başladım. Bu Jimin in anlaşma kağıdıydı.
Kafamı kaldırıp yeniden Rita ya baktım.
S: Ne bu?
R: Anlaşma işte.
S: Yani?
R: Yanisi Jimin benim istediğim herşeyi yapacak.
D: Ne nedenmiş o?
R: Kızım kağıt var kör müsünüz, altında da imza var. Jimin in imzası, herşeyi kabul ettiğine dair imza attı.Sinirle nefes verip kafamı aşağı eğerek bacağıma yapışmış bana dolu gözler ile bakan Jimin e baktım. Elimdeki kağıdı yırtıp Jimin i kucağıma aldım ve kafenin kapısına yöneldim.
İçeri girecekken biri kolumu tutup durdurmuştu. Tabiki Rita karısıyd8 kim olabilir ki başka?
S: Ne istiyorsun?
R: Jimin i istiyorum.
S: Hah cidden mi, onu sana vereceğimi mi sandın?
R: Vermek zorundasın.
S: Ona sahip olamazsın, vermem asla!
R: O artık benim, senin değil. Kağıdı imzalamadan önce düşünecekti!!
S: Bak kızım defol git, elimden bir kaza çıkacak.
R: Jimin i almadan gitmiyorum.Ellerini Jimin e doğru uzttığında Jimin kollarını hızla boynuma sarmış ve ağlamaya başlamıştı. Dae Rita nın kolundan tutup çekerken bende arkamı dönüp yeniden kapıya yöneldim.
Bu sefer de Kwan önümü kesmişti, kaşlarımı çatarak yüzüne baktım. Tam konuşacağım sırada biri tarafından yeri boylamıştı. Şaşkınlıkla o kişiye baktım, Jungkook. O da Kwan ı tutarken kafeye girip çantamı alıp geri çıktım.
Jimin hala sımsıkı sarılmış ağlarken sakin olması için saçlarına öpücükler bırakıyordum.
R: Hey buraya gel!!
Jimin benim, eğer anlaşmaya uymazsa çok büyük miktarda para ödemesi gerek!!
S: Onun daha aklı ermezken bir kağıt imzalatmışsınız, ne hakla yaparsınız bunu ha!!
R: Ben anlamam imzalamasaydı, sen neredeydin o imzalarken?
S: Benim heberim yoktu!!
R: Jimin i ver bana.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAT BOY
Fanfiction"Seni buldum minik şey" Minik bedenini kucağıma alıp tombul yanaklarına küçük bir öpücük bıraktım. ❌Smut yok❌