ROL!!

5.2K 388 277
                                    

YAZARDAN
Sabah olduğunda güne ilk gözünü açan Jimin olmuştu. Soo Min i uyandırmamaya dikkat ederek yataktan kalkıp dolaba yöneldi. Küçükken giydiği kıyafetlerden en tatlısını seçip banyoya gitti.

Banyodan küçük Jimin olarak çıktığında elindeki kocaman olan kıyafetleri dolabın önüne bırakıp paytak adımlar ile odanın aralık olan kapısından dışarı çıktı.

Merdivenlerin kenarından tutunarak tek tek inip salona giriş yaptı. Tam mutfağa gireceği sırada bir bedene daha doğru bir bacağa çarpmıştı. Kafasını ovalayarak yukarı baktı.
Jk: Jimin ne yapıyorsun sabah sabah?

İşaret parmağını parlak dudaklarına götürüp dudaklarını öne doğru büzerek  konuşmaya başladı.
J: Şşt Şoo Min uyanmaşın.

Jungkook gülerek dizlerinin üzerine çöktü. Jimin ile boyları eşit olunca konuşmaya başladı.
Jk: Ne oldu ki?
J: Şüpyüş yapacağım Şoo Min e.

Jungkook sevimlice gülüp Jimin in saçlarını karıştırdı.
Jk: İyi sen şüpyüş yap o zaman. Ben uyumaya gidiyorum.

Jimin in saçlarını bir kez daha karıştırdıktan sonra yanından sıyrılarak mutfaktan çıktı. Jimin de saçlarını kaşıyarak onun peşinden gitti.
J: Çonguk!
Jk: Efendim?

Jungkook arkasını dönüp kendisine masum masum bakan minik bedene dikti gözlerini.
J: Şey...bana yaydım edey mişin?
Jk: Neden?

Jimin minik bedenini gösterirken çekingence konuşmasına devam etti.
J: Böyye yapamam ki, hem dün oyan şeyeyden şonya bence şen de biy şeyyey yapmayışın.

Tek kaşını kaldırarak Jungkook a baktı. Jungkook ise düşündü. Dün bardan çıkıp eve geldiklerinde hiç konuşmadan odalarına çekilmişlerdi. Ama uyandıklarında müthiş bir azar yiyecekleri barizdi.

Jungkook kafasını olumlu anlamda salladığında Jimin gülümseyerek mutfağa doğru koşturmuştu. Jungkook da arkasından ilerlemeye başladı. Jimin kollarını Jungkook a doğru uzatırken Jungkook ne yaptığını anlamaya çalışıyordu.
Jk: Ne oldu?
J: Ayşana beni kucağına.
Jk: Neden?
J: Şuyaya bıyak.

Jungkook eğilerek Jimin i kucağına almış ve gösterdiği yere, tezgahın üzerine bırakmıştı.
Jk: Ne yapacağız şimdi?
J: Kahvaytı haşıyıyacağış.
Jk: Peki.

Jungkook onlaylayarak dolaba yönelmiş ve kahvaltılıkları çıkarmaya başlamıştı.

Jimin oturduğu yerden emirler verip Jungkook u yönlendirirken, Jungkook hiç itiraz etmeden söylediği şeyleri harfi harfine yapmıştı. Masayı hazır ettikten sonra Jimin e döndü.
Jk: Şimdi ne yapacağım?
J: Gey gey aş dinyen.

Jungkook Jimin in yanına gidip elini tezgaha koyarak masaya baktı.
Jk: Güzel olmuş değil mi?
J: Hıhı.
Jk: Beğenirler mi ki?
J: Tabi be, yeden beyenmeşinyey ki?
Jk: Hm, bilmem. Umarım beğenirler.
J: Hadi şen de git küşüy.
Jk: Neden?

Jimin derin bir nefes alıp geri vermiş ve Jungkook a dönmüştü.
J: Şünkü biş küşükken kışamıyoyyay, ben boşuna mı küşüydüm şanki.

Jimin in fikrini beğenen Jungkook kafasını olumlu anlamda sallayıp mutfaktan çıktı.

Jungkook da küçülmüş bir şekilde ve mutfağa geri dönmüştü. İkisi masanın üzerinde otururken Soo Min ve Dae de mutfağa girmişti.

İkisinin gözleri şaşkınlıkla açılırken masanın üzerine oturan bedenlere baktılar.
S: Jimin bu ne, ayrıca neden küçüldünüz yine?
J: Şüpyüüşşş!!

Jimin sevimlice gülerek ellerini havaya kaldırdığında Jungkook da aynısını yaparak gülümsemişti.
D: Bunlar azar işitmemek için yapmış.

CAT BOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin